نامی: پروین با کمک رویانیان تیم را اداره می‌کند/ مدیرعامل با نظر نهایی وزیر ورزش معرفی می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز دو، سه بار از رویانیان خواستیم که تا پایان فصل مدیرعامل تیم باشد اما وی قبول نکرد، بر این اساس با استعفایش موافقت کردیم.

محمد نامی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس رویانیان ازمدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت اما همچنان در هیئت مدیره پرسپولیس باقی می‌ماند، علی پروین هم به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

نامی در ادامه اظهار داشت: به هر حال رویانیان قول داد که به پروین کمک کند تا تیم پرسپولیس وارد حاشیه نشود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره انتخاب مدیرعامل جدید گفت: ما اعضای هیئت مدیره گزینه مد نظرمان را به وزیر ورزش و جوانان معرفی می‌کنیم و بعد وزیر تصمیم نهایی را در این خصوص می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان دادیم و سرپرستی علی پروین را به وزیر ورزش اعلام کردیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: ما هیچ فردی را هنوز به وزیر ورزش معرفی نکردیم، بر این اساس بعد از بررسی کامل گزینه مدنظرمان را به وزارت معرفی می‌کنیم.

وی در باره استعفای شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس اظهارداشت: رویانیان و شیرینی با یکدیگر آمده بودند و همزمان هم از پرسپولیس رفتند. علی پروین وعلی دایی با همفکری یکدیگر فرد خبره‌ای را جایگزین شیرینی خواهند کرد.

نامی در خصوص شایعه استعفای علی دایی بیان کرد: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست، علی دایی یکی از مربیان ارزشمند فوتبال کشورمان است به هر حال ما قصد داریم که علی دایی را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان باید عنایت بیشتری به باشگاه پرسپولیس داشته باشد تا مشکلات تیم برطرف شود به هرحال تیم پرسپولیس برای رشد و پیشرفت نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارد.

نامی بیان کرد: تیم پرسپولیس بزرگ است و مسائل حاشیه‌ای در اطراف این تیم زیاد است براین اساس ما تلاش خواهیم کرد که آرامش را در تیم به وجود آوریم تا نتایج خوبی در جام حذفی بدست آوریم.

وی در پایان درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به هر حال مسئولان مالی باشگاه حسابرسی را انجام خواهند داد و کل بدهی باشگاه را مشخص می‌کنند، رویانیان هم نظرش این بود که حساب باشگاه مشخص است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نامی ، پروین ، رویانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار