کوچکی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر علوم در جذب دانشجویان ستاره‌دار سلیقه‌ای عمل کرده است/ عدم توجه به اخطار مجلس استیضاح را به دنبال دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دانشجویی جرمی انجام داده است، قانون تکلیفش را مشخص می‌کند، گفت: وزیر علوم درباره دانشجویان ستاره‌دار سلیقه‌ای عمل کرده است و باید پاسخگو باشد.

"جبار کوچکی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 باید وزیر علوم را احضار کند، گفت: روشن شدن مسأله دانشجویان ستاره‌دار مطالبه کل نمایندگان مجلس است و اگر کمیسیون اصل 90 فرجی‌دانا را احضار نکند، از روش‌های دیگری وی را وادار به شفاف‌سازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه درباره عملکرد وزارت علوم با دانشجویان ستاره‌دار بحث‌های زیادی داریم، اظهار داشت: فرجی‌دانا باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد که چرا تعدادی از دانشجویان به اصطلاح ستاره‌دار را برای حضور در دانشگاه پذیرفته و عده‌ای را نپذیرفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر علوم درباره دانشجویان ستاره‌دار سلیقه‌ای عمل کرده است و باید پاسخگو باشد که آیا پذیرفته شدگان از حزب خودش بوده‌اند که بقیه را اخراج کرده اند؟

کوچکی‌نژاد تأکید کرد: عدم توجه وزیر علوم به اخطارها، استیضاح وی را به دنبال خواهد داشت و مسأله استیضاح دیگر به دست فرجی‌دانا نیست و باید پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه اصطلاح دانشجوی ستاره‌دار بی‌مفهوم است، تصریح کرد: دانشجوی ستاره‌دار بحثی‌است که وزارت علوم برای حوزه تبلیغاتی‌اش به میان آورده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دانشجویی جرمی انجام داده است، قانون تکلیفش را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: جرم برای همه دانشجویان یکنواخت نیست که بگوییم ستاره داشتن روشن‌کننده جرم مشخصی است، و دانشجویی که به دلیل علمی و اخلاقی تخلفی انجام می‌دهد باید اخراج شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار