عضو صنایع کمیسیون صنایع و معادن:

سیاست "خودروسازان داخلی" به سمت "تولیدات داخلی" است

محمد بیاتیان: امروزه سیاست خودروسازان به این سمت و سو می‌رود که واقعا خودروساز باشند و تولیدات داخلی خود را به معنای کاملا ملی و ایرانی توسعه دهند.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: امروزه دغدغه اصلی خودروسازان داخلی، تولید خودروهای کاملا ملی است به طوری‌که برای تولید خودرو پژو و یا رنو فرانسه به ازای تولید هر دستگاه خودرو، مبلغی به حساب این شرکت‌ها تحت عنوان عمران پرداخت می‌شود که این امر هزینه‌های زیادی را به صنعت خودروسازی کشور تحمیل می‌کند.  
 
نماینده مردم کردستان در ادامه تأکید کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با تولید خودروهای ملی مانند رانا که کیفیتی مشابه پژو 206 را دارد خودروسازان توانستند مشکلات زیادی را از سر راه این صنعت بردارند.
 
وی افزود: امروزه سیاست خودروسازان داخلی به این سمت و سو می‌رود که واقعا خودروساز باشند و تولیدات خود به معنای واقعا ملی را توسعه دهند نه آنکه تنها واردکننده باشند، بلکه با تولید خودرو کاملا ایرانی هم مصرف‌کننده رضایت و آرامش استفاده از تولید وطنی را تجربه کند و هم تولیدکننده سربلند و مقتدر به تولید باکیفیت ایرانی افتخار کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، ملی ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار