محاکمه عاملان جنایت شبانه در کارواش

سه پسر جوان که متهم هستند نگهبان یک کارواش را به قتل رساندند در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 29 اردیبهشت سال 90 کارگران یک کارواش در تماس با پلیس از قتل نگهبان آنجا از سوی یک سارق خبر دادند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران خود را به محل حادثه رسانده و با جسد "غدیر" 26 ساله در حالیکه با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند. در جریان تحقیقات مشخص شد در زمان جنایت سه پسر جوان به نام خلیل، گلاب و عزیز در کارواش حضور داشتند.

ماموران سپس به تحقیقات از این افراد پرداختند که آنها مدعی شدند که نیمه‌های شب در خواب بودند که با صدای مقتول که فریاد می‌زد دزد دزد از خواب بیدار شدند بعد هم با پیکر غدیر در حالیکه مورد اصابت سه ضربه چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند.

بازپرس جنایی تهران پس از تحقیق از سه مظنون این حادثه آنها را مجرم شناخت و پرونده شان را به اتهام مشارکت در قتل به دادگاه فرستاد.

صبح امروز جلسه دادگاه در شعبه 71 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی کاظمی برگزار شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفر‌خواست گفت: متهمان در جریان تحقیقات مدعی شدند که مرتکب قتل نشده بودند اما بررسی محل حادثه نشان می‌دهد غیر از سه متهم پرونده فرد دیگری نمی‌توانسته وارد کارگاه شود با توجه به دلایل موجود در پرونده برای متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

سپس خلیل در جایگاه قرار گرفت و گفت: شب حادثه ما در خواب بودیم که با فریاد غدیر بیدار شده اما کسی را در کارواش ندیدیم غدیر باعث اخراج چند نفر از کارواش شده بود که احتمال می‌دهم آنها برای انتقام او را کشتند در ادامه جلسه دادگاه دو متهم دیگر نیز ادعاهای خلیل را تکرار کرده و مدعی شدند کسی را در کارواش ندیده‌اند پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار