برای اندروید؛

تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها و لیست مخاطبین + دانلود نرم افزار

اگر نگران پاک شدن پیامک ها و لیست مخاطبین تلفن همراهتان هستید، می توانید با نصب نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts و تهیه نسخه پشتیبان سلامتی دائمی آن ها را تضمین کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ مهم ترین اطلاعات موجود در یک تلفن همراه پیامک ها و شماره های مخاطبین هستند. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا مشکلات نرم افزاری پیامک ها و شماره مخاطبین پاک می شوند. اگر نگران پاک شدن پیامک ها و شماره مخاطبین تلفن همراه خود هستید، نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts می تواند به شما کمک کند تا از پیامک ها و مخاطبین تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید. شما می توانید پس از تهیه نسخه پشتیبان، آن را در کارت حافظه گوشی یا اکانت جیمیل ذخیره کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در تهیه نسخه پشتیبان، امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار و هفتگی، قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان از برنامه ها و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  




قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 585 کیلوبایت



امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
چگونه قابلیت نمایش زیرنویس در هنگام مشاهده فیلم توسط Kmplayer را فعال کنیم؟!

حال ممکن است در مواقعی تمام تنظیمات جهت مشاهده یک فیلم با زیرنویس فارسی بشکل صحیح و خوانا را انجام داده باشیم ولی با اجرای فیلم و قرار دادن زیر نویس در آن ، متن زیرنویس برای شما نمایان نشده و قابل مشاهده نباشد!
در صورتی که خواهان مشاهده فیلم با زیرنویس هستید ، اما با قرار دادن زیرنویس در فیلم ، بطور کل اصلا برای شما زیرنویسی نمایش داده نمیشود !

اگر مشکل شما به شکلی است که با رها نمودن زیرنویس در پنجره Kmplayer ، زیرنویس لود شده اما برایتان نمایش داده نمی شود! کافیست تا مراحل زیر را طی نمایئد :

ابتدا فیلم موردنظر را توسط مرورگر Kmplayer اجرا نماید تا فیلم در حال پخش باشد! سپس در پنجره Kmplayer کلیک راست کرده و به گزینه Subtitles رفته و تیک گزینه Show/Hide Subtitles را فعال نمائید!

حال فایل زیر نویس را با کلیک چپ موس گرفته و در پنجره فیلم در حال پخش رها نمائید! مشاهده خواهید کرد که زیرنویس برای فیلم موردنظر شما بنمایش در خواهد آمد...
گردآوری وتنظیم: www.majazionline.ir
باسلام
چرا آموزشها و ترفندهایی که من برای سایت شما میفرستم را تو سایتتون نمایش نمیدید اگه نمی خواید نشون حداقل بگید تا من هم این آموزشها را نفرستم.منتظرجواب شما هستم.باتشکر
majazionline1@gmail.com
آخرین اخبار