نرم افزار کاربردي؛

بازي هاي رايانه اي را سريع تر و بهتر اجرا کنيد + دانلود

نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر nVIDIA ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملی برای اجرای بهینه ی بازی های رایانه ای محسوب می شود.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، ممکن است هنگام اجراي برخي بازي هاي رايانه اي برای شما پیش آمده باشد که با خطایی مانند physxloader.dll یا ( physxloader.dll is missing ) مواجه شوید ، که نشان می دهد بازی برای اجرای صحیح ، به نرم افزار های جانبی مانند نرم افزار اجرای بهتر بازی رایانه ای با نام Nvidia PhysX نیاز دارد .


نرم افزار Nvidia PhysX توسط شرکت معتبر nVIDIA ساخته و عرضه شده است که به عنوان مکملی برای  اجرای بهینه ی بازی های رایانه ای محسوب می شود . نرم افزار Nvidia PhysX به شما این امکان را می دهد تا بازی های مورد نظر خود را با کیفیتی بالاتر و سرعتی بهتر اجرا کنید . همچنین این نرم افزار باعث می شود تا برخی از خطاهایی که قبل از اجرای بازی ها و یا در طول بازی رخ می دهد ، به طور کامل از بین رود .

در آخر باید اضافه کنیم که نرم افزار Nvidia PhysX با تمامی نسخه های ویندوز ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی سازگاری کامل دارد . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن اخطارهای ناخواسته و احتمالی در اجرای بازی های رایانه ای ، حتما نرم افزار اجرای بهتر بازی ها Nvidia PhysX را دریافت نمایید .


براي دانلود NVIDIA PhysX 9.13.1220 روي تصوير زير کليک کنيد

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.