سخنگوی حزب اسلامی کار پیرامون حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری تهران در جلسه حزب متبوعش گفت: حزب اسلامی کار رسالت خود را صیانت از نیروی کار می‌داند، لذا تذکراتی که به مدیران و مجموعه دخیل در این حادثه داده می‌شود، تذکر سیاسی نیست، صرفا هشدار نسبت به مسائل آینده است.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خیرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر حزب متبوعش اظهار داشت: در بحث و بررسی‌های اخبار کشور مهمترین آن حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری بود که منجر به از دست‌دادن  2  نفر از نیروهای زن کارگر کشورمان شد.
 
وی با بیان اینکه دفاعیات برخی مدیران شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و اعضای شورای شهر که این حادثه را سیاسی می‌کنند، بررسی شد، اضافه کرد: حزب اسلامی کار رسالت خود را صیانت از نیروی کار می‌داند، چراکه همواره این نیروی کار است که در آبستن حوادث در خط مقدم است، لذا تذکراتی که به مدیران و مجموعه دخیل در این حادثه داده می‌شود، تذکر سیاسی نیست، صرفا هشدار نسبت به مسائل آینده است.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه اسنادکافی، همچنین تصاویر از این حادثه از سوی شاهدان عینی که برخی از آن‌ها عضو حزب کار بوده و در این جلسه نیز حضور داشتند، در جلسه شب گذشته حزب مورد بحث قرار گرفت، تصریح کرد: گزارشات شاهدان کاملا هماهنگ با آنچه که در شورای شهر مورد تذکر واقع شده بود، است.

نیشابوری با بیان اینکه توضیحات شهرداری تهران، و آتش‌نشانی منطقی و قابل قبول نیست، افزود: بحث ما این است که این موضوع از سوی اصحاب رسانه و مدیران سیاسی نشود چراکه موضوعی کاملا انسانی است.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های سلامت اجتماعی و جسمی به دلیل حوزه کاری برخی از اعضای شورای مرکزی حزب کار از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود، گفت: بیمه سلامت، افزایش قیمت‌های بعضا کمرشکن دارویی از جمله مواردی است که خانواده کارگران بیشترین جمیت آسیب‌پذیر آْن هستند.

سخنگوی حزب اسلامی کار افزایش اعضای دفتر سیاسی حزب را از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه مطرح کرد و افزود: به دلیل آنکه در سال94 انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و در این راستا حزب بایستی فعال‌تر وارد صحنه شود از اعضای شورای مرکزی به جهت فعال کردن دفتر سیاسی استفاده خواهیم کرد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: پیرامون 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال تدوین بیانیه هستیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار