ملایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علما و اساتید با تکیه بر مستندات در زمینه مهدویت روشن‌گری کنند

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تأکید براینکه نظام مبتنی بر شیعه یکی از افتخارات ماست، گفت: پرهیز از افراط و تفریط و خرافات در بحث مهدویت با تکیه بر مستندات علمی صورت می‌گیرد که تبیین این موضوع از مهم‌ترین وظیفه اساتید است.

"مصطفی ملایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید براینکه نظام مبتنی بر شیعه  یکی از افتخارات ماست، گفت: اساسی‌ترین و مهم‌ترین اصلی که به آن معتقدیم و باید به سمت عمل به آن‌ قدم برداریم بحث مهدویت و انتظار است.

وی با تأکید بر اینکه علما و اساتید باید به طور علمی، دقیق و مدون فرهنگ مهدویت را به مردم و دانشجویان بشناسانند، اظهار داشت: پرهیز از افراط و تفریط و خرافات در بحث مهدویت با تکیه بر مستندات علمی صورت می‌گیرد که تبیین این موضوع از مهم‌ترین وظیفه اساتید است.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: شناساندن امام زمان(عج)، کار کردن بر روی نشانه‌های ظهور و توضیح وظایفی که باید افراد در زمان انتظار انجام دهند، از مهم‌ترین کارهایی‌ست که باید در دانشگاه‌ها صورت بگیرد.

ملایی اضافه کرد: باید با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های پر محتوا، ذهن افرادی که به دنبال کشف حقیقت هستند به طور کاملأ حساب‌شده روشن‌گری شود تا به صورت منطقی مسأله مهدویت را بپذیرند و به دستورات دینی در این زمینه عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید در برنامه‌های بیشتری به ترویج فرهنگ مهدویت بپردازند، بیان داشت: باید با ساختن فیلم‌ زندگی‌نامه کسانی که با امام عصر(عج) ارتباط داشتند مثل نواب اربعه و مراجع عظام، افراد را روشن‌گری کنند که چگونه توانستند با امام زمان(عج) رابطه برقرار کرده و امام خود را بشناسند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: مسئولان باید آثار و تألیفات کسانی که با امام عصر(عج) در ارتباط بودند به مردم معرفی کرده و با هزینه‌های مناسب در اختیار مردم و دانشجویان قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار