وزیر کار تنها غایب سومین نشست دولت و مجلس

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها غایب سومین نشست مشترک دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در حالی سومین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی بهاستانی ها در حال برگزاری است که علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها غایب این جلسه است.
براساس این گزارش تمامی وزرا و مسئولان قوه مجریه به همراه رئیس جمهور در جلسه حضور دارند.

اضافه می شود؛ حلیمه عالی نماینده سیستان نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به سومین نشست مشترک دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: تاکنون (لحظه مخابره خبر) روسای هفت کمیسیون تخصصی مجلس و وزیر امور خارجه در این نشست سخنرانی کرده اند.

وی افزود:  تاکنون مسعود میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق، حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی، مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران به ترتیب به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته اند.  
 
هم چنین پس از سخنرانی 8 رئیس کمیسیون مجلس محمد جواد ظریف به ارائه نظرات خود پرداخته است براساس این گزارش در حال حاضر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در حال ارایه نطق بوده و پس از آن نیز علی لاریجانی به ارائه نقطه نظرات خود خواهد پرداخت.

در ابتدای این جلسه نیز عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به مسئولان قوه مجریه خیر مقدم عرض کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار