ماجدی: مربیان تیم‌ملی تا زمانی که بازیکن می‌دادیم، سلام کی‌روش را می‌رسانند

سرپرست استقلال در انتقاد رفتار کارلوس کی‌روش اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم صبح روز بازی یک برنامه را ترتیب دادند که مشخص بود یک‌طرفه است.

به‌گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در انتقاد رفتار کارلوس کروش اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم صبح روز بازی یک برنامه را ترتیب دادند که مشخص بود یک‌طرفه است نه اینکه امیر قلعه‌نویی را بزنند بلکه استقلال را بزنند وگرنه هیچ کجا ندیده‌ایم که یک نفرصحبت کند و بقیه گوش کنند. در هیچ دادگاهی هم این‌گونه نیست که یک نفر حرف بزند و طرف مقابل اجازه صحبت نداشته باشد. 

ماجدی ادامه داد: باشگاه استقلال بیشترین تعامل را با تیم‌ملی داشته است همان‌طور که مربیان این تیم همیشه در تمرینات ما حضور داشتند و سلام کی‌روش را تا زمانی که بازیکنان را دراختیار آنها می‌گذاشتیم به قلعه‌نویی می‌رسانند.

سرپرست استقلال در پایان گفت: استقلال اول فصل و نیم‌‌فصل به خاطر حضور بازیکنان در اردو نتوانست بدنسازی کند و این فقط به خاطر تعامل با تیم‌ملی بود.

برخلاف حمایت‌های باشگاه استقلال و شخص قلعه‌نویی از تیم‌ملی در صحبت های کی‌روش بویی از جوانمردی ندیدیم آن هم در شرایطی که استقلال هنوز اثرات عدم تمرینات مناسب بدنسازی که ناشی از حضور بازیکنان در تیم ملی بود را احساس می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیروش ، فوتبال ، ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار