در صحن علنی امروز؛

ابوترابی‌فرد با عصبانیت میکروفن نماینده مراغه را قطع کرد

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس گفت: آقای ابوترابی فرد شما به عنوان یک شخص روحانی باید به آئین نامه داخلی مجلس که حجت شرعی نیز دارد توجه کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛  مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب شیر در جلسه علنی شامگاه شنبه طی تذکر آئین نامه‌ای خطاب به ابوترابی فرد که در غیاب لاریجانی ریاست این جلسه را برعهده داشت گفت: به موجب ماده ۱۸ آئین نامه داخلی شما سوگند یاد کردید که با بی‌طرفی کامل جلسه را اداره کنید.  
 
وی تصریح کرد: از جلسه بعد از ظهر نمایندگان تذکراتی ارائه کردند تا سه شیفته شدن جلسه علنی امروز با رای نمایندگان باشد و ما انتظار داشتیم در این رابطه قانون رعایت شود.  
 
رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس تصریح کرد: تصور نشود نمایندگان خسته‌اند بلکه ما نماینده مردم بوده و حاضر هستیم تا صبح در جلسه بنشینیم ولی باید سه شیفته شدن مجلس روند قانونی خود را طی کند.  
 
دواتگری تصریح کرد: آقای ابوترابی فرد شما به عنوان یک شخص روحانی باید به آئین نامه داخلی مجلس که حجت شرعی نیز دارد توجه کنید.  
 
در ادامه این تذکر، دواتگری بنا داشت مسئله‌ای را بیان کند که ابوترابی فرد ضمن مخالفت با ادامه سخنرانی دواتگری با عصبانیت میکروفن وی را قطع کرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، کمیته ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار