همزمان با دهه فجر؛

باز‌سازی میدان ایثار‌گر ان در جنوب غرب پایتخت

مدیر اداره زیبا‌سازی شهرداری منطقه 18، از باز‌سازی میدان ایثار‌گران همزمان با دهه فجر در این منطقه خبر داد.

پورراستگو در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بازسازی میدان ایثارگران همزمان با دهه فجر در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18قرار دارد که این  طرح همزمان با دهه فجر به منظور افزایش چشم‌انداز‌های بصری،‌ زیبایی سیمای شهری گرامیداشت، ایام دهه فجر، ارتقای و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

وی ادامه داد: درا ین طرح اداره زیباسازی شهرداری منطقه 18 اقدام به بازسازی و احداث المان میدان ایثارگران با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال کرد.

پور‌راستگو با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بازسازی واحداث المان میدان ایثارگران با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 500میلیون ریال از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: آذین‌بندی و نور‌پردازی معابر، میادین، مراکز آموزشی،‌ اداری،‌ فرهنگی ، ورزشی، تفریحی و مذهبی از جمله نصب بیش از 15هزار متر ریسه واتر بلاست رنگی و ایرانی، شش هزار متر ریسه شلنگی میادین، معابر و ساختمان‌های اداری منطقه 18، آذین‌بندی و نصب 400تخته پرچم ایران، نصب 600 متر مربع بنر و فلکسی به منظور اطلاع رسانی بر روی سازه‌های فرهنگی منطقه ،‌ شستشو،‌ رنگ‌آمیزی و پاکسازی بیش از چهار هزار متر مربع از فضا‌های شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

 
انتهای‌پیام/

برچسب ها: بازسازی ، ایثارگر ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار