اراک/

اعضای باند فروش مدرک تحصیلی جعلی در اراک به 8 میلیاردو 500 میلیون تومان کلاهبرداری اعتراف کردند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند فروش مدرک تحصیلی جعلی که در نقاط مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری کرده بودند توسط ماموران این ناحیه دستگیر شدند و به 8 میلیاردو 500 میلیون تومان کلاهبرداری خود اعتراف کردند.

سردار ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا، موضوع در دستور کار کارشناسان و کار آگاهان پلیس استان قرار گرفت.
وی گفت : با توجه به حساسیت موضوع اکیپی مجرب از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی باند کلاهبردی شروع کرد و در پی تحقیقات فنی کارآگاهان، اعضای این باند در استان های تهران و البرز شناسایی شدند.
وی گفت: با هماهنگی لازم با دستگاه قضایی، دستگیری اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و در این رابطه دو مرد و یک زن دستگیر شدند.
وی گفت: اعضای این باند بعد از دستگیری در اعترافات خود مبنی بر واریز مبلغ 70 میلیون ريال برای صدور مدرک تحصیلی به کلاهبرداری از 270 شهروند از نقاط مختلف کشور در مجموع به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت :این افراد با راه اندازی شش سایت و تبلیغ گسترده در 21 سایت اینترنتی تحت عنوان فروش مدارک دانشگاهی با استعلام از سال 90 اقدام به کلاهبرداری های متعددی کرده اند.
وی افزود: کلیه افرادی که از این طریق از آن ها کلاهبرداری شده، می توانند از طریق تماس با شماره های 0862184068 و0862184069 شکایت خود را به پلیس فتا فرمانده انتظامی استان مرکزی برای پیگیری لازم منعکس كنند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.