احمد مداحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور جوانان در سالگرد پیروزی انقلاب موجب استحکام نظام است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" که قبل از انقلاب سر می‌دادیم بعد از ۳۵سال و با وجود تهدید، تحریم و فشار خدشه‌ای به آن وارد نشده است و این حاصل حضور در صحنه ملت و پشتیبانی از نظام است.

"احمدمداحی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حضور گسترده مردم و دانشجویان در راهپیمایی"۲۲بهمن" باتوجه به فشار‌هایی که دشمن  به کشورمان وارد می‌کند، پیامی است که همواره امام خمینی (ره) بر آن تاکید می‌کردند، گفت: بزرگترین شاخصی که ملت ایران را در عرصه‌های گوناگون پیروز و سربلند ساخته‌ تنها وحدتی است که میان اقشار ملت حاکم بوده است.

وی افزود: حضور جوانان و جامعه دانشگاهی به عنوان آینده سازان میهن اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن مایه سرفرازی ایران و استحکام نظام خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز پیام دانشجو‌یان ایران در روز "۲۲بهمن" به دانشجویان جهان اسلام  را وحدت و همدلی دانست و افزود: ما در کشوری هستیم  که در طول این ۳۵ سال تحریم‌ها و جنگ و... نتوانسته ما را از پای بیاندازد و همچنان قوی واستوار بر جای خود خواهیم ماند.

وی ادامه داد: شعار "استقلال آزادی جمهوری اسلامی"  که قبل از انقلاب سر می‌دادیم همچنان بعد از  ۳۵سال و با وجود تهدید، تحریم، فشار و جنگ خدشه‌ای به آن وارد نشده است و این حاصل همین حضور در صحنه ملت و پشتیبانی از نظام است.

مداحی اظهار داشت:  اگر تمام کشور‌های اسلامی به استقلال نیازمندند باوحدت ، همدلی و اراده تا پایان به راه خود ادامه دهند قطعا خداوند به عزمشان برکت خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که در انقلاب سال۵۷ دشمن  تصور نمی‌کرد که ملت ما در این راه پیروز شوند، ولی ما با وحدت و رهبری امام خمینی (ره) توانستیم یک پلی برای ارتباط با جهانیان ایجاد کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار