لحظه به لحظه با اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر؛

"حجت الله ایوبی": جشن انقلاب ایران فرهنگی است/ "ویتوریو استورارو": من به پروژه محمد(ص) دعوت شدم

اختتامیه بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور قابل توجه اعضای حوزه هنری و جمع کثیری از هنرمندان برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در هتل پارسیان آزادی؛ اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فجر در حالی آغاز می شود که تعداد زیادی از اعضای حوزه هنری در آن به چشم می خورند.

بنابر این گزارش افراد حاضر در این مراسم تا کنون "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی؛"محسن مؤمنی شریف"، رییس حوزه هنری؛ "سهیل جهان بیگلری" مدیر عامل سازمان توسعه سینمایی حوزه هنری؛ "محمدرضا جعفری جلوه" مدیرعامل بنیاد فارابی؛ "علیرضا رضاداد" دبیر جشنواره؛ "منوچهر محمدی"، "فاطمه معتمدآریا"، "علی معلم"، "مازیار میری"، "بهروز شعیبی"، "ابراهیم حاتمی کیا"، "مریلا زارعی"، "همایون اسعدیان"، "محمدرضا شریفی نیا"، "احمدرضا درویش"، "هنگامه قاضیانی"، "محمدحسین لطیفی"، "سعید راد"، "علیرضا شجاع‌نوری"، "علی مصفا" و جمعی دیگر از هنرمندان هستند.

اختتامیه بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر با سرود ملی جمهوری اسلامی ایران کار خود را آغاز کرد.



لحظه به لحظه با اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر؛/2
دبیرجشنواره: هدف سینمای ایران نجات بشر از طریق فرهنگ و هنر
"رضاداد" گفت: سینمای ایران با ایجاد جذابیت و پاسخگویی به ندای درون و پرهیز از خشونت تا با هدف نجات بشر از گرفتاری ها این راه را از طریق فرهنگ و هنر هموار کند.

لحظه به لحظه با اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر؛/3
رییس سازمان سینمایی: جشن انقلاب ایران فرهنگی است
"حجت الله ایوبی" گفت: در همه جای دنیا کشورها جشن انقلاب خود را با رژه های نظامی جشن می گیرند اما در ایران با فرهنگ و هنر آغاز می شود چرا که مردم ایران مردمی فرهنگی هستند

برندگان بخش بین الملل سی ودومین جشنواره فیلم فجر عصر امروز (۱۵ بهمن) با حضور بازیگران ایرانی و مهمانان خارجی در هتل آزادی معرفی شدند.


"مجید مجیدی" گفت: "ویتوریو" فیلمبردار فیلم محمد (ص) مردی فیلسوف، شاعر و نقاش است.



انتهای پیام/ اس



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار