در مراسم کنگره ملی مبارزه با سرطان؛

خبرنگاری که هدیه خود را به ماهان و دوستانش هدیه کرد + فیلم

در مراسمی که دیشب همزمان با روز جهانی سرطان در سالن همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار شد از ۹ نفر از تهیه کنندگان و خبرنگاران، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که دارابی معاون سیما، تقدس‌نژاد معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما، دکتر سیاری معاون بهداشتی وزیر بهداشت، دکتر اسماعیل اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان و جمعی از مدیران صدا و سیما و وزارت بهداشت و همچنین گروهی از قهرمانان ورزشی، هنرمندان و بیماران سرطانی بهبود یافته حضور داشتند، از چهار موسسه خیریه درمان سرطان و ۹ نفر از تهیه کنندگان و خبرنگاران که تولیدات تاثیر گذاری در باره سرطان داشته‌اند، با اهدای لوح و هدیه، قدردانی شد. 

حضور ورزشکاران پیشکسوتی مانند نصیری قهرمان وزنه برداری ایران در المپیک، دکتر صدر، دکتر زاکری، مایلی کهن و همچنین ورزشکاران جوانتر مانند پژمان جمشیدی و افشین پیروانی در حالیکه برخی از آن‌ها از ابتلای عضوی در خانواده خود به سرطان سخن می‌گفتند موجب ایجاد فضایی امیدوارانه در این همایش شد. 

در این مراسم همچنین از بازیگر ۱۲ ساله مجموعه تلویزیونی بخاطر مونا، به علت نقش آفرینی اثربخش قدردانی شد. پگاه کوشایی قبلا مبتلا به سرطان بوده که در زمان بازی در این مجموعه بهبود یافته بوده است. 

در این همایش همچنین از سه نشریه و یک سایت اینترنتی که تلاش موثری در زمینه آگاه سازی سرطان داشته‌اند تقدیر شد. 

بنابر این گزارش گروهی از تقدیرشدگان همایش روز جهانی سرطان، از بین خیریه‌های حمایت از مبتلایان به سرطان، موسسه محک و خیریه پژمان دهش‌پور و از بین برنامه سازان صداو سیما، عاطفه می‌رسیدی از واحد مرکزی خبر، مریم بیگ‌پور از شبکه خبر و یوسف سلامی از باشگاه خبرنگاران جوان بودند. 

در این میان خبرنگار باشگاه خبرنگاران به پشت تریبون رفت و عنوان کرد که این روز‌ها اخبار زیادی از ماهان و دوستان و معلمش شنیده‌اید که یک اتفاق زیبا و ارزشمند را به ارمغان آوردند و من به نیابت از باشگاه خبرنگاران هدیه خود را به ماهان و همکلاسی ها و معلمش تقدیم می‌کنم.
 
گفتنی است، چند وقت پیش در کردستان ماهان به علت یک بیماری ناشناخته سرطان سرش را تراشیده بود و معلم و همکلاسی‌هایش برای ابراز همدردی با او سرشان را تراشیدند تا دیگر ماهان احساس تنهایی نکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كيهان
۱۴:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
هزاران درود بر شرف هر چي خبرنگاره از جمله اقاي سلامي )مردم كردستان هيچ وقت اين كار ارزشمند اقاي سلامي رو از ياد نميبره ونخواهد برد وانشاا... روزي محبت هاي ايشان را طي يك مراسمي در مريوان جبران كنيم
Iran (Islamic Republic of)
امیر مسعود حقیقی پناه
۱۲:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و احترام
امید وارم همه مردم همیشه به یاد افراد سرطانی باشند نه مختص روز خاصی باشدو از معلم مدرسه با اینکار خوبش فقط میتوان گفت :
احسنت .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فرید
۱۲:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
فتبارک الله، به امید تداوم سلامتی کلیه انسان های انسان صفت
آخرین اخبار