در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان؛

سجادی: اختلاف کی‌روش و مربیان لیگ مهم نیست/ وزارت فقط در پی حمایت از فوتبال است/ احتمال لغو فستیوال رزمی وجود دارد

معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به اعتقاد من اختلاف بین سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتر فوتبال مهم نیست و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از فوتبال انجام خواهیم داد.

نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش‌های قهرمانی در خصوص اختلاف کی‌روش با مربیان لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این روزها هر جا که حضور داریم صحبت از فوتبال است،‌ این مسئله موضوع مهمی نیست، در واقع تمام سعی و تلاش فدراسیون این است که فوتبال را تقویت کند تا در جام جهانی موفق باشد.

وی در ادامه افزود: قطعاً باید همه حمایت‌ها از فوتبال ملی کشورمان صورت گیرد تا بتواند در جام جهانی موفق باشد.


سجادی با اشاره به میزبانی فستیوال هنر‌های رزمی تصریح کرد: قرار است 19 کشور در این مسابقات شرکت کنند. البته هفته آینده جلسه‌ای در وزارتخانه تشکیل می‌شود تا در خصوص اینکه آیا این فستیوال برگزار می‌شود یا خیر تصمیم‌گیری شود.
البته احتمال این هم می‌رود که این میزبانی لغو شود زیرا باید معلوم شود که چند کشور دراین رقابت‌ها حضور می‌یابند تا برنامه‌‌ریزی لازم صورت گیرد.

معاون ورز‌ش‌های قهرمانی وزارت ورزش هم در خصوص انتخابات فدراسیون بیان کرد: قرار است هفته آینده انتخابات چهار فدراسیون دیگر در دستور کار آن فدراسیون‌ها قرار گیرد که اولویت آنها انتخابات قایقرانی و بوکس خواهد بود.

وی در خصوص "مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان" نیز گفت: مجمع خوبی بود "خسروی وفا" از مجموع 33 رأی 32 رای را کسب کردند و همچنان رئیس این فدراسیون باقی ماند که در این خصوص به وی تبریک می‌گویم.


امروز سه نفر کاندیدای این سمت بوده‌اند که دو نفر آنها انصراف داده‌اند. غفور کارگری و محمدعلی صمیمی بوده‌اند که همگی از خانواده جانبازان و معلولان هستند اما در نهایت خسروی‌وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ماند.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که روسای فدراسیون‌ها بتوانند به وظایف محوله که همانا موفقیت تیمهایشان است دست یابند و درجهت تقویت تیم‌ها گام بردارند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: فوتبال ، تقویت ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار