آمادگی اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی در معابر منطقه12

مدیر اداره خدمات شهری منطقه12، از آمادگی اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی معابر این منطقه خبر داد.

شیخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آمادگی اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی در معابر منطقه12 همزمان با بارش نزولات آسمانی در دستورکار اداره خدمات شهری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور افزایش ایمنی معابر، رفع لغزندگی و باز شدن مسیرهای تردد شهروندان، ارتقای سلامت و رفاه شهروندان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی در معابر منطقه12به صورت مستمر از 15بهمن ماه ساعت 4 و 30 دقیقه صبح همزمان با بارش نزولات آسمانی در آماده باش کامل‌اند.

شیخی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:اجرای طرح آمادگی اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی در معابر منطقه12، آماده باش اکیپ‌های اجرایی خدمات شهری در محلات منطقه 12همزمان با بارش نزولات آسمانی، استقرار یک ساعت مرکزی در خیابان شوش، 6سایت میانی و اصلی در هر ناحیه، شارژ سایت‌ها به صورت مستمر، برف‌روبی، پخش نمک، شن و ماسه در معابر، خیابانها، پل‌های سواره رو و پیاده‌رو، افزایش سایت‌های مجزا در صورت نیاز از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: آماده باش اکیپ‌های اجرایی خدمات شهری، آمادگی اکیپ‌های برف‌روبی و رفع لغزندگی در معابر منطقه12، انجام عملیات پخش نمک، ماسه و شن برف‌روبی و بازنمودن خیابان‌های اصلی از جمله انقلاب، میدان امام حسین(ع)، خیابان شوش، بهشت، خیام، مصطفی خمینی(ره)، 17شهریور و بازار بزرگ تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12است./
انتهای پیام/

برچسب ها: رفع ، لغزندگی ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار