طبیعی‌ترین "دستگاه بخور" برای کودکان

هیچ چیز برای والدین ناراحت کننده‌تر از شنیدن صدای سرفه کودکشان نیست. این مشکل به قدری باعث ناراحتی والدین می‌شود که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا کودکشان بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، هوای خشک به ویژه در فصل زمستان عامل اصلی ایجاد سرفه در بین کودکان و سالمندان است که با دستگاه‌های بخور می‌توان مجاری تنفسی را بهبود بخشید و سرفه‌ها را از بین برد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند دستگاه‌های بخور متعددی امروزه در داروخانه‌ها یافت می‌شود که پزشکان خرید آن را امری ضروری می‌دانند و به همه تجویز می‌کنند اما به کمک یک قابلمه و مقداری نمک و سبزی‌های خشک مثل نعنا و آویشن می‌توان طبیعی‌ترین و موثر‌ترین دستگاه بخور را در منزل بدون هیچ هزینه‌ای تهیه کرد.

گفتنی است، دستگاه‌های بخور در مخزنشان رشد قارچ‌های باکتری و میکروب‌ها به وجود می‌آید که این میکروب‌ها را در هوا پخش می‌کنند، اما بخور آب خانگی تمام مشکلات مجاری تنفسی را برطرف می‌کند و تهیه آن بسیار راحت‌تر است.

والدین حتما باید در نظر داشته باشند که دستگاه بخور باید در فاصله‌ای مناسب با کودک و یا سالمند قرار بگیرد و رطوبت آن باید قابل تنظیم باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: سرفه ، بخور ، میکروب ، باکتری ، تنفس ، ریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار