ترفندهای شبانه؛

حذف آيکن بلوتوث در My Computer

در ويندوز اگر قبلا دستگاهي را از طريق بلوتوث به رايانه شخصي يا لپ تاپ خود وصل کرده باشيد، آيکن بلوتوث در My Computer سيستم شما ايجاد شده است و حذف نمي شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در ويندوز اگر قبلا دستگاهي را از طريق بلوتوث به رايانه شخصي يا لپ تاپ خود وصل کرده باشيد، آيکن بلوتوث در My Computer سيستم شما ايجاد شده است و حذف نمي شود. ترفند اين امشب روش حذف اين آيکن از My Computer سيستم است.

براي اين کار در ويندوز 7 ابتدا در منوي Start و در قسمت جست وجوي آن، عبارت regedit را تايپ کنيد و Enter را بزنيد تا پنجره رجيستري باز شود. در اين بخش اگر هشداري توسط UAC ويندوز به شما داده شد، گزينه Yes را انتخاب کنيد. حال در کادر سمت چپ پنجره اي که باز شده است، به مسير زير برويد:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace

در ادامه به دنبال پوشه اي بگرديد که در آن عبارت My Bluetooth Places باشد. اين عبارت در پنجره سمت راست نمايش داده مي شود.شما بايد فولدري را که داراي اين عبارت است، حذف و سيستم را Restart کنيد. خواهيد ديد که ديگر آيکن بلوتوث در My Computer نخواهد بود.

در ويندوز 8 براي اجراي اين ترفند ابتدا بلوتوث دستگاه خود را روشن، سپس روي آيکن آن در نوار ابزار راست کليک و گزينه Show bluetooth Devices را انتخاب کنيد. حال روي آيکني که مي خواهيد حذف کنيد کليک راست کنيد و Remove Device را بزنيد. چند دقيقه صبر کنيد تا ويندوز دستگاه را پاک کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
در 7 کار نمیکمه
آخرین اخبار