آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 43؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.





برای اندرویدی‌ها؛

موتور سواری هیجان انگیز + دانلود

Trial Xtreme یک بازی هیجان انگیز موتور سواری است با گیم پلی اعتیادآور، به طوری که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. بازی با ارائه بیش از 100 مرحله چالش انگیز به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است به طوری که این بازی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. این بازی را می توانید به صورت آنلاین با سراسر جهان بازی کنید.




برای اندروید؛

دقت عمل خود را بسنجید + دانلود بازی

بازی BBall می تواند دقت عمل شما را نشان دهد، زیرا برای عبور از مراحل موجود در آن باید از میان موانع مختلفی به سلامتی عبور کنید. این بازی دارای مراحل متعددی است که با پیشرفت در بازی موانع و گودال ها افزایش می یابد و فقط کافی است یک لرزش کوچک نشان دهید تا توپ به داخل یکی از گودال های سقوط کند و شما بازنده شوید. بازی برای افزایش قدرت تمرکز و دقت عمل بسیار مناسب است و می تواند در عین حال شما را برای ساعت ها سرگرم کند.



بازی "ضربات پنالتی" برای جاوا + دانلود

شاید هیجان انگیزترین قسمت یک مسابقه ی فوتبال ضربات پنالتی آن باشد. شما در بازی Penalty Ronaldo 3D باید هیجان زدن ضربات پنالتی به سمت دروازه حریفان را تجربه کنید. پس از شرکت در تمرین ها و کسب مهارت های لازم در مسابقات جام جهانی شرکت خواهید کرد و با قهرمانی در این مسابقات می توانید خود را سطح جهانی معرفی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی، وجود اکثر تیم های ملی، شبیه سازی جالب و ... اشاره کرد.

  


Need for speed ، برای سیمبین هم رسید + دانلود

اگر از علاقه مندان به سرعت و تعقیب و گریز هستید، بازی Need for speed به قدری هیجان انگیز و زیبا است، که آدرنالین موجود در خون شما را چند برابر می کند. در بازی نید فور اسپید شما باید در مسابقات شبانه و غیرقانونی شرکت کنید، این مسابقات در خیابان های شهر و با هیجانات غیر قابل وصف برگزار می شود.




بازی "پرش با اسکی" برای جاوا + دانلود

با توجه به آغاز المپیک زمستانی سوچی، دریچه یک بازی جذاب و هیجان انگیز از رشته های المپیک زمستانی را برای شما آماده کرده است. در این بازی Ski jumping 2014 شما به عنوان به یک ورزشکار پرش با اسکی ظاهر می شوید و وظیفه دارید با تمام سرعت روی سکوی پرش حرکت کنید و با کنترل خود سعی کنید مسافت بیشتری را پرواز کنید. مبنا برای پیروزی و قهرمانی در این رشته ورزشی پرواز مسافت بیشتر است، پس برای قهرمانی باید بیشترین مسافت را پرواز کنید.

  


ویژه اندرویدی ها؛

بازی نوستالژیک "منچ" برای تلفن همراه + دانلود

 بازی منچ یک بازی نوستالژیک و سرگرم کننده است که به تازگی شبیه سازی این بازی جذاب برای اندروید ارائه شده است و دریچه در این گزارش قصد معرفی این بازی جذاب را دارد. در نسخه اندروید بازی حتی اگر یک نفر هم باشید می توانید بازی کنید، در این حالت رقیب شما هوش مصنوعی بازی خواهد بود، البته می توانید به صورت چهار نفره با دوستانتان منچ بازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا، وجود موسیقی های هیجان انگیز و ... اشاره کرد. در ضمن یکی از اصلی ترین ویژگی های این بازی امکان انتقال به کارت حافظه جانبی است. بازی معرفی شده برای گوشی یا تبلت های اندرویدی که دارای حافظه داخلی پایینی هستند، بسیار مناسب است.



بازی ترسناک ؛

هیجان بودن در جنگل را تک و تنها تجربه کنید + دانلود

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی محبوب و پرطرفدار Limbo که تا کنون برای کنسول‌های مختلف و در شبکه‌های PSN  و Xbox Live و همچنین کامپیوترهای خانگی منتشر شده و توانسته میلیون‌ها گیمر را به خود جذب کند،برای سیستم‌عامل iOS هم عرضه شد تا موج جدیدی از طرفداران را مجذوب خود کند.



یکی از بهترین بازی موتور سواری برای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

Lane Splitter محبوب ترین بازی موتور سواری برای سیستم عامل اندروید و ios است، بازی بیش از 12 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و از بازی های اعتیاد آور برای گوشی های هوشمند محسوب می شود. ویژگی اصلی این بازی امکان مدیریت موتور به وسیله ی حرکت گوشی است. کافی است که گوشی خود را جا به جا کنید تا مشاهده کنید، موتور نیز مسیرش تغییر می کند. در این بازی شما وظیفه دارید سوار موتور خود شوید و با نهایت سرعت در جاده های شهر رانندگی کنید.

  


برای آیپد و آیفون

بازي سرگرم كننده Talking Tom Cat 2 + دانلود

Talking Tom Cat یکی معروف ترین برنامه ها در این زمینه است که در نوع خود جالب و بسیار هیجان انگیز است. شما کاربران حتما این بازی معروف را بر روی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه خود نصب و استفاده کرده اید. شخصیت اصلی این برنامه یک گربه است که تمام صحبت های شما را تکرار می کند و گربه بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقاید صدای شما، حرکات جالبی را هم انجام می دهد و شما را می خنداند. فونی اپ در معرفی امکانات این بازی گفته است یکی از ویژگی های سرگرم کننده این برنامهترساندن گربه با انفجار پاکت کاغذی است.


Hill Climb Racing؛

بازی اندرویدی صعود به تپه + دانلود

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و ... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راهتان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. به اشتراک گذاری امتیازاتی که کسب م‌کنید و گرافیک بی نظیر از ویژگی‌های این بازی به شمار می رود.







گردآوری از: سالار واعظی







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام.ممنون ازنرم افزارای خوبتون.اگه میشه برای اندروید2بازی ماشین بذارید
Iran (Islamic Republic of)
rezagolabi
۱۹:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
لطفا بازی های کامپیوتری هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
این هفته بازیها ونرم افزارهای خوبی داشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا برای لب تاب هم بازی بگذرید. با تشکر