سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

داوودی: مسئولان نظام اصولی را که ملت به دنبال آن هستند حفظ کنند

معاون اول دولت نهم گفت: مسئولان ما خوب می‌دانند که باید این اصول را حفظ کنند و همراه با مردم جلو بروند و تا رسیدن به جامعه حضرت مهدی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، "پرویز داوودی" معاون اول دولت نهم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ما امسال همانند سال‌های گذشته در حمایت از انقلاب خود به خیابان‌ها آمدند و یوم‌الله 22 بهمن گواهی محکمی برای ملت ما بوده تا مقاومتشان را به کشورهای دیگر نشان دهند.

معاون اول دولت نهم تصریح کرد: مرد امروز با حضورشان علاوه بر اینکه مثل همیشه انقلاب را حفظ کردند پاسخ کوبنده‌ای به اظهارات سخیفانه و طمع زیاد آمریکایی‌ها دادند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام حضور مردم برای مسئولان کشور چیست، اظهار داشت: مسئولان با تاکتیک‌های مختلفی عمل می‌کنند اما اصول انقلاب تغییرناپذیر است و بر مبنای نفس قدسیه حضرت امام خمینی(ره) و با هدایت مقام معظم رهبری و از همه مهم‌تر بر مبنای حضور مردمی است که بدون هیچ انکاری همیشه در صحنه بوده و هستند.

وی ادامه داد: این مردم انقلاب خود را حفظ کرده و این پیام روشنی است که اصول انقلاب چیزی نیست که ما بتوانیم با آن بازی کنیم بنابراین مسئولان ما خوب می‌دانند که باید این اصول را حفظ کنند و همراه با مردم جلو بروند و تا رسیدن به جامعه حضرت مهدی(عج) حرکت کنند اما امکان دارد در مقاطعی تاکتیک‌هایی را به کار ببریم چنانچه در گذشته نیز از آنها استفاده کردیم.

داوودی اظهار داشت: در مقاطعی لازم است حرکاتی شود تا زمینه‌های لازم برای جهش‌های بعدی فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: داوودی ، معاون ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار