سی و پنجمین حماسه 22 بهمن/

امیر میقانی: گزینه‌ روی میز دشمن لطیفه‌ای بیش نیست

امیرمیقانی گفت: دشمنان اسلام ادعا می‌کنند گزینه‌هایی روی میز یک جوک بیشتر نیست و گزینه‌های ما در مقابل آنها ملت شجاع و بیدار است که همیشه پشتوانه اصلی انقلاب بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر احمد میقانی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم امروز پرشور و پرشعور بوده است و این حضور حماسی و تاریخی مردم پاسخ دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمن بوده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد.

جانشین اشراف ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن همیشه در این 35 سال نشان داده که اشتباهات محاسباتی داشته است و اشکال آنها این است که ایران را به خوبی نشناخته‌اند و اینکه ادعا می‌کنند گزینه‌هایی روی میز است یک جوک بیشتر نیست و گزینه‌های ما در مقابل آنها ملت شجاع و بیدار است که همیشه پشتوانه اصلی انقلاب بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در این سی و پنج سال در جبهه‌های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی 2 بهمن پاسخ محکم به دشمنان و آمریکا داده‌اند.

امیر میقانی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران افزود: تحریم‌های جدید همچون تحریم‌های گذشته راه به جایی نمی‌برد و این در حالی است که یاوه‌گویی‌های آمریکا بسیار زیاد بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا شیطان بزرگی است و خیر و شر هیچ گاه با هم جمع نمی‌شوند و این اختلاف ایدئولوژیک همیشه وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر ، ستاد ، کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار