ایرانمنش: در بازی مقابل تراکتورسازی پذیرای برادران آذری هستیم

مدیر عامل تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی گفت: در بازی مقابل تراکتور جهت پذیرش مهامان های آذری تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

 ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه امام علی کرمان که 200 نفر  جایگاه دارد و طبق قانون 10 درصد به مهمان ها و 90 درصد به میزبان اختصاص می یابد اما طبق گفته های تاج که جایگاه باید 50-50 بین دو تیم تقسیم شود، ما هم تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و به گفته هایشان عمل می کنیم و پذیرای برادران آذری هستیم.
 
وی در خصوص رفتن ادینهو به استقلال به عنوان  یار کمکی بیان کرد: ادینهو تا 22 فروردین ماه سال 93 با  تیم مس کرمان قرار داد دارد و ما در این مدت هیچ شرایطی این  خواسته را  قبول نمی کنیم و هنوز در خصوص این موضوع  نه مذاکراتی صورت گرفته و نه توافقی کرده ایم .
 
مدیر عامل مس کرمان درباره تساوی بازی مقابل گسترش فولاد تصریح کرد: به هر حال بازیکنان تلاش  خود را کرده اند  تساوی مشکل ما را حل نمی کرد و بردشون برای ما مساله مهمی بود که می توانست به شرایط تیم کمک کند در این بازی دو یا سه مورد موقعیت گل ایجاد شد اما بازیکنان نتوانستند از آنها استفاده کنند و  نتیجه بازی مقابل گسترش فولاد برای ما نتیجه سنگینی بود.
 
ایرانمنش در پایان در خصوص باقی ماندن تیم مس در لیگ برتر با توجه به چند بازی باقی مانده خاطر نشان کرد:  اگر بازیکنان همت کنند و به قول های خودشان نسبت به تیم پای بند باشند امکان دارد که همچنان در لیگ باقی بمانیم و بازیکنان باید در زمین  هوشمندانه بازی کنند و با تفکر کار کنند تا تیم بتواند به پیروزی در  بازی های بعدی دست پیدا کند و همچنان در لیگ برتر باقی بمانیم هر باختی که از بازی های آینده به  دست بیاوریم به سقوط نزدیک تر خواهیم شد.
 
گفتنی است، فوتبال مس کرمان برای نخستین لا له فینال جام حذفی راه یافته است براساس این تیم روز جمعه 25 بهمن ماه مقابل تیم تراکتورسازی قرار می گیرد و میزبان این تیم می باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار