بوستان‌های منطقه 2 با ویژه برنامه‌های تفریحی، فرهنگی میزبان شهروندان

رییس اداره ورزش شهرداری منطقه 2 گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و ورزشی یه صورت پایلوت در بوستان ستارخان به منظور افزایش نشاط شهروندان و ارتقای سلامت آنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزین قاسم زاده گفت: اداره ورزش شهرداری منطقه دو به منظور نشاط و شادابی شهروندان اقدام به برپایی سری ویژه برنامه‌های تفریحی و فرهنگی در بوستان‌ها و مجموعه ورزش‌های سطح منطقه کرده است.
 
وی افزود: در این راستا ویژه برنامه‌های فرهنگی به صورت پایلوت در بوستان ستارخان روزهای جمعه میزبان شهروندان منطقه است که در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی از جمله طناب کشی، دارت، بدمینتون و پیاده روی برگزار می‌شود.
 
رییس اداره ورزش شهرداری منطقه 2 در ادامه به زنگ ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین زنگ ورزش در بوستان سعادت آباد، مجموعه‌ ورزشی شهید لشگری، مجموهع ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی روزهای پنج شنبه با همراهی برنامه‌های ورزشی و تفریحی به استقبال نشاط و سلامت شهروندان می‌رود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت آمیز بودن طرح فوق و میزان رضایت شهروندان از آن، طرح مذکور در سایر بوستان‌ها نیز به اجرا درخواهد آمد.
انتهای‌پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار