روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نباید به روحیه خاص استکبار با نگاه ساده‌ای بنگریم/ کنار آمدن با خوی استکبار امری محال است

عضو جمیعت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید با توجه به حکمت و روح قرآن مسیر پیش‌روی را در روند مذاکرات هسته‌ای با موفقیت پشت سر بگذارند و این مسئله اتمام حجتی باشد برای کسانی که گمان می‌کنند می‌توان با این خوی و خصلت استکباری کنار آمد.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به انتشار بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: نباید به روحیه خاص استکبار با نگاه ساده‌ای بنگریم و اینکه امکان مذاکره در فضایی منطقی با کسانی که خوی تکبر و خودبزرگ‌بینی دارند، وجود دارد.  
 
وی با بیان اینکه بسیاری از رفتارهای آمریکایی‌ها بعد از مذاکرات هسته‌ای علیه ایران از قبل قابل پیش‌بینی بود، گفت: پیگیری‌ها و پافشاری به موضوعات غیر هسته‌ای کشور از سوی آمریکایی‌ها مسئله عجیبی نیست و البته آنها نباید گمان کنند که ایران بعد از اعمال فشارها مجبور به مذاکره با آنها شده است.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حمایت از گرو‌ه‌های آزادی‌خواه همچون حزب‌الله، استفاده از موشک‌های بالستیک، مسائل مربوط به حقوق بشر و مسائل داخلی همچون حجاب و پوشش افراد به بهانه برقراری آزادی از جمله مواردی است که قطعا آمریکایی‌ها خواهان کنار گذاشتن آن از سوی جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شریف به ایجاد اختلافات داخلی از سوی غربی‌ها در کشور اوکراین اشاره و تصریح کرد: حضور وزرای خارجی برخی از کشورهای اروپایی در جمع ملت اوکراین و اعلام موضع علیه دولت آن کشور مشکلاتی را برای آنها بوجود آورده تا بتوانند از این طریق به کمک آمریکا و دنیای استکبار اهداف خود دست پیدا کنند.  
 
وی با اشاره به آیه‌ "وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ" تصریح کرد: یهودیان و نصاریان از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه آنان دست از آرمان‌های خود بردارند و صددرصد تابع و سرسپرده آنها(یهودیان) شوند و استکبار هیچگونه حد و حصری برای خود قائل نیست.
 
روستاآزاد خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید با توجه به حکمت و روح قرآن مسیر پیش‌روی را در روند مذاکرات هسته‌ای با موفقیت پشت سر بگذارند و این مسئله اتمام حجتی باشد برای کسانی که گمان می‌کنند می‌توان با این خوی و خصلت استکباری کنار آمد.  
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار