ساخت مجموعه‌های زعفرانیه و زورخانه در منطقه یک

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: مجموعه‌های فرهنگی ورزشی زعفرانیه و زورخانه به مساحت بیش از 6 هزار متر مربع بنا با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در حال ساخت است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد شیری گفت: با اتمام این مجموعه‌ها بیش از 20 هزار متر مربع بنای مجموعه ورزشی به سرانه‌های فرهنگی، ورزشی شمال تهران افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: 3 مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی شهدای دزاشیب به مساحت بیش از 6 هزار متر مربع بنا، شهید سلیمانی به مساحت بیش از 5 هزار متر مربع بنا و مجتمع فرهنگی ورزشی سطح ناحیه (دو لاوین) به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع بنا با هزینه‌ای بالغ بر 126 میلیارد ریال در منطقه احداث شده است.

شیری تصریح کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دزاشیب با متراژ کلی 6 هزار و 300 متر مربع در 7 طبقه بنا شده است که شامل 3 طبقه روی زمین، یک طبقه همکف، 3 طبقه زیر زمین و در قسمت غربی مجموعه، 3 پارکینگ مجزا تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه فرهنگی ورزشی سالن ایروبیک و بدنسازی، فوتسال، رزمی، استخر، سالن آمفی تئاتر و سالن‌های اداری در نظر گرفته شده است و برخی از عملیات انجام شده شامل اجرای اسکلت فلزی، نمای کاپوزیت، محوطه سازی، اجرای تاسیسات موتورخانه است.
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: زورخانه ، ورزش ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار