کعبی‌زاده: منتظر صدور احکام اعضای کادر فنی تیم‌های ملی هستم/پول نداریم خارجی بیاوریم

صدیقه کعبی‌زاده نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان گفت: بررسی‌ها و مذاکرات لازم در خصوص انتخاب اعضای کادر فنی تیم‌های ملی را دنبال می‌کنیم.

صدیقه کعبی‌زاده، نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تا حدودی در انتخاب گزینه‌های مختلف سرمربیگری تیم‌های ملی رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و جوانان به توافق رسیده‌ایم اما برای اعلام اسامی نهایی منتظر صدور حکم آنها از سوی رییس فدراسیون هستیم.

نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان در خصوص احتمال جذب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان رده سنی بزرگسالان اظهار داشت: برای جذب مربی خارجی نیاز به بودجه زیاد داریم که متاسفانه در این خصوص باید در یک جمله بگویم که ما پول نداریم و با این اوصاف ودر چنین شرایطی با همین گزینه های داخلی کارمان را دنبال می‌کنیم.

کعبی زاده درخصوص جذب مشاورین فنی درکنار تیم‌های ملی بانوان اظهار داشت: در این خصوص هم جلساتی را با افراد مورد نظر داشته‌ایم درخصوص مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان رده سنی نوجوانان توافقات نهایی صورت گرفته ودرخصوص دو رده سنی جوانان و بزرگسالان هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار