عروسک‌های "ادوارد اسنودن" به بازار می‌آيد

یک سازنده عروسک در آمریکا، به تازگی ساخت عروسک ادوارد اسنودن ،افشاگر جاسوسی‌های آمریکا، را آغاز کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، یک سازنده عروسک در آمریکا، به تازگی ساخت عروسک ادوارد اسنودن ،افشاگر جاسوسیهای آمریکا، را آغاز کرده است که بخشی از درآمد حاصل از فروش آن به یک سازمان مدافع آزادی مطبوعات اختصاص می‌یابد.

عروسک اسنودن، عینک و لب‌‌تاپ دارد و احتمالا لباس نظامی یا جین به تن خواهد داشت. پایگاه اینترنتی که عروسک‌های شخصیت‌های معروف و سیاسی را می‌فروشد این عروسک را به قیمت 99 دلار خواهد فروخت.

سازنده این عروسک در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است درآمد حاصل از فروش این عروسک  به بنیاد آزادی مطبوعات پرداخت خواهد شد اما توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.

 اداورد اسنودن که ماجرای شنودهای آژانس امنیت آمریکا(NSA) را افشا کرد و به روسیه پناهنده شده است، ماه ژانویه وارد شورای مدیریت این بنیاد شد.

به گفته پایگاه اینترنتی که عروسک اسنودن را می‌فروشد،  اسنودن و بنیاد آزادی مطبوعات تاکنون اظهار نظری در باره این عروسک نکرده‌اند.

 این همان پایگاه اینترنتی است که عروسک‌های جولیان آسانژ، موسس ویکیلیکس، شخصیت‌های سیاسی آمریکا، کیت میدلتون  و همسرش شاهزاده ویلیامز،نوه ملکه انگلیس، را می‌فروشد.

بنیاد آزادی مطبوعات گفت این بنیاد «عروسک فروش» نیست و از این ابتکار اطلاعی ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عروسک ، ادوارد ، اسنودن ، بازار ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار