تکرار خاطرات دور رفت در دور برگشت؛

منصوری مرکز ثقل توجهات بالانشین‌ها/ صدر جدول را "معروف‌ها" مشخص می‌کنند

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال برای تیم‌‌های مدعی صدرنشین که حالا در نزدیکترین فاصله از هم قرار گرفته‌اند، حساس‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای پایان فصلی لیگ‌ها همیشه حساسیت‌های خاص خود را به همراه داشته است اما تغییر و تحولات و کسب نتایج عجیب که می‌تواند جدول را دستخوش تغییر قرار دهد بر حساسیت و جذابیت این رقابتها می‌افزاید.

شکست غیرقابل پیش‌بینی دبیری در تبریز و پیروزی گیتی‌پسند در مشهد باعث شد فاصله 9 امتیازی این دو تیم به سه برسد و دبیری در هفته‌هایی که می‌توانست با خیالی‌ آسوده قهرمانی خود را تثبیت کند در فکر افزایش فاصله با رقبا باشد و گیتی‌پسند نیز از همیشه امیدوراتر برای در دست گرفتن جام قهرمانی به رقابت بپردازد در همین راستا و با هیاهویی که در تمام باشگاهها و تیم‌ها به چشم می‌خورد هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال در دو روز پنجشنبه و جمعه آغاز و پیگیری می‌شود.

شرکت حفاری و فرش‌آرا در نخستین رقابت‌ هفته بیست و دوم به مصاف هم می‌روند تا شرکت حفاری که پیروز هفته گذشته رقابت‌ها بود برای فاصله گرفتن ازمنصوری نزدیکترین حریف خود و همچنین اثبات جایگاه سوم خود چشم به گرفتن امتیاز کامل از فرش‌آرایی دارد که با روحیه‌ای ناشی از شکست سنگین برابر گیتی‌پسند به میدان می‌رود اما این تیم مشهدی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در رقابت‌های مانده به پایان فصل نتایجی را کسب کند تا فرش‌آرا در جایگاهی شایسته عملکردش قرار گیرد دو تیم شرکت حفاری و فرش‌آرا به ترتیب با امتیازهای 44 و 30 در مقام‌های سوم و هشتم قرار گرفته‌اند.

اما در تبریز دو تیم شهرداری و راه‌سازی نیز به مصاف هم می‌روند تیم اسماعیل تقی‌پور که هفته گذشته میثاق را از سر راه کنار زد تا با 30 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گیرد و بار دیگر ضعف خوراکچی و شاگردانش را مقابل نماینده‌های شهر تبریز در لیگ برتر به اثبات برساند اما شهرداری کار دشواری در پیش دارد زیرا ساری که در هفته گذشته با شکست هلال احمر و دبیری صدرنشین لیگ برتر از روزهای بد خود فاصله گرفت با اندیشه در هم کوبیدن آخرین نماینده‌ این شهر قصد ارتقا در جدول و فرار از سقوط را دارد شهرداری تبریز و راه‌سازی به ترتیب با امتیازهای 30 و 11 در جایگاههای هفتم و سیزدهم قرار گرفته‌اند.

در دیدار سوم روز نخست هفته بیست و دوم تاسیسات دریایی و زمزم در تهران به مصاف هم می‌روند این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در صورت برد هیچ یک از تیم‌ها نمی‌توانند از جایگاه خود ارتقا یابند اما با شکست و با توجه به نتایج دیگر رقابت‌ها موقعیت خود را درخطر ببیند.

تأسیسات هفته گذشته شهرداری ساوه میزبان خود را شکست داد اما تیم حسین افضلی نتوانست امتیاز را برابر حفاری از آن خود کند. تا به ترتیب این دوتیم با امتیاز‌های 25 و 17 در جایگاه‌های نهم ویازدهم جای گیرند.

روز جمعه بارقابت هشت تیم برای به پایان رسیدن هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال همراه خواهد بود.

درنخستین رقابت روز دوم هفته جاری پتروشیمی در ماهشهر میثاق را میزبانی می‌کند میثاق که همانند نیم فصل نخست عملکرد چشمگیری مقابل تبریزی‌ها نداشت برای جبران نتایج ضعیف خود به مصاف پتروشیمی که این روزها راه دفاع برابر حرفه‌ای‌های لیگ را یاد گرفته، می‌رود.

پتروشیمی و میثاق به ترتیب با امتیاز‌های 11 و 35 در جایگاه‌های چهاردهم و پنجم قرار گرفته‌اند.

در پنجمین رقابت هفته بیست و دوم هلال احمر تبریز که این روزها در وضعیت خوبی قرار ندارد شهرداری ساوه را میزبانی می‌کند که پس از شکست برابر تأسیسات دست به تغییر و تحولاتی در کادر فنی زد تا عقابی باردیگر هدایت این تیم را بر عهده گیردو ابطحی برکنار شود وشهرداری ساوه از خطر سقوط از لیگ برتر رهایی یابد.

البته تیم محسن خبیری با اتمام محرومیت بازیکان و مربیش می تواند عملکرد متفاوتی ارائه دهد یک پله در جدول ارتقا یابد دوتیم هلال احمر شهرداری ساوه با امتیاز‌های 23 و 15 به ترتیب در جایگاه‌های دهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند.

و اما یکی از مهمترین رقابت‌های این هفته به مصاف گیتی پسند و ماهان تندیس در اصفهان مربوط می‌شود. گیتی پسند که به دلیل نزدیک شدن دوباره به صدر جدول با هدف پیروزی و کسب امتیاز در خانه ماهان را میزبانی می‌کند با توجه به اتفاقات غیر قابل پیش بینی در رقابت های حریف صدر را نشانه گرفته است اما شاگردان لک کار سختی برابر ماهان که توانایی خود مقابل تیم‌های قدرتمند به اثبات رسانده‌اند دارند.

با توجه به فراز و فرود‌های دبیری در این هفته‌ها گیتی پسند چشم به کوچکترین فرصت‌های خود برای پیشی گرفتن به رقیب دوخته است.

در تبریز یاران وحید شمسایی تیم شهید منصوری را میزبانی می‌کنند تا بتوانند فاصله خود از گیتی‌پسند را افزایش دهد اما منصوری نیز رقیب دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند دریک لحظه تمام نقشه‌های دبیری را نقش بر آب کند.

زیرا نیم فصل اول تساوی که منصوری برابر دبیری گرفت باعث صدر نشینی گیتی پسند شد البته حضور شمسایی در زمین و همچنین نتیجه غیر قابل قبول این تیم در هفته گذشته انگیزه‌ای مضاعفی به دبیری‌ها داده است.


برچسب ها: ایران ، ورزش ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار