نت آخر جشنواره "موسیقی فجر" نواخته شد؛

"مازیار فلاحی":حضور علی مراد خانی و پیروز ارجمند از افتخارات اجرای من است

"مازیار فلاحی" همزمان با نواختن نت آخر جشنواره بیست و نهم "موسیقی فجر" در اجرای خود گفت: حضور علی مراد خانی و پیروز ارجمند در کنسرتم از افتخارات من و گروه من است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در اجرای مازیار فلاحی در آخرین روز از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در برج میلاد ، "مازیار فلاحی" در این کنسرت با منتخبین از قطعه های آلبوم قلب یخی و لعنت به من در برج میلاد در یک سانس با علاقمندان خود ملاقات کرد.
 
مازیار در ابتدای این اجرا گفت: خیلی خوشحال هستم که دوباره به برج میلاد برگشتیم زیرا برج میلاد برای ما یادآور خاطره‌های بسیار شیرینی است
 
وی همچنین پس از اجرای قطعه‌ی دروغه به عنوان نخستین قطعه در این کنسرت اظهار داشت: من و گروهم امشب افتخار بزرگی همچون میزبانی دو تن از اهالی موسیقی کشورمان نصیب ما شده است که یکی از آن‌ها در واقع از جنس خانواده موسیقی کشور است و ایشان علی مراد خانی معاونت هنری  وزارت فرهنگی و وزات ارشاد اسلامی هستند و میهمان دیگر ما پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امشب افتخار  دادند  و به اجرای ما آمدند.



 
همچنین مازیار فلاحی قطعه‌ی لیلا را که چندی پیش از  او منتشر شده است به عنوان دومین اثر در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر خواند و پیش از اجرای این اثر گفت: لطفا به افتخار تمامی‌ لیلا‌های این سرزمین که در نبود همسرانشان  از فرزندان خود مراقبت کردند  و همه‌ی افرادی که  جان خود را فدا کردند  تا ما روزی در آرامش در این سرزمین زندگی کنیم تشویق کنیم.
 
وی در بخش دیگری از این اجرا با اشاره به نوازنده آکادون  گروه موسیقی خود اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که داوود جعفری الگوی من است و با همه‌ی سختی‌هایی که سپری کرده است هم اکنون درجایگاه اصلی خویش ایستاده است.
 
وی افزود : جعفری تحصیلات بسیاری در زمینه‌ی موسیقی دارد  و رتبه  نخست  در رشته موسیقی را از دانشگاه سوزبرگ اتریش دریافت کرده است و به عنوان نخستین  استاد پیانوی  من نکات بسیاری را به آموخت.
 
صحبت‌های "مازیار فلاحی" مقدمه‌ای شد برای تک نوازی آکادون داوود جعفری که این تک نوازی با استقبالی پر شور از جانب علاقمندان حاضر در سالن روبرو شد.
 
همچنین این خواننده کشورمان در کنسرت زمستانی خود قطعه‌هایی همچون عکس یادگاری،‌ لعنت به من، یک روز صافی یک روز ابری، تو رو دوست دارم، قربون مست نگاهت، دارم میرم خداحافظ، رویای واقعی و مجنون لیلی را در شبی ستاره باران برای علاقمندانش خواند.
 
"مازیار فلاحی" خواننده با احساس کشورمان که آخرین شب ستاره باران جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر را در برج میلاد برای علاقمندان به موسیقی پاپ رقم زد در بخش دیگری از این اجرا ضمن معرفی اعضای گروه خود تک نوازی هر یک از ساز‌های آن‌ها را درخواست کرد که این تک نوازی‌ها با تشویق بی نظیری از جانب علاقمندان روبرو شد.



از نکات قابل توجه دراین کنسرت درخشش ویژه نوید اسکندر در اجرای بسیاری از قطعه‌ها به عنوان نوازنده پیانو و کیبورد بود که البته  این نوازنده جوان موسیقی پاپ پیش تر نیز مهارت خود را در زمینه آهنگسازی و نوازندگی ثابت کرده بود.



همچنین میلاد نو دست نوازنده گیتار ارکستر مازیار فلاحی در قسمتی از این کنسرت علاوه بر تک نوازی گیتار و اجرای یکی از قطعه‌های آلبوم جدید خود به دف نوازی با گیتار نیز پرداخت.
 
"مازیار فلاحی "در پایان این اجرا گفت: این تک سانسی که  در برج میلاد اجرا داشتیم برای ما  غنیمتی بزرگ به شمار می‌رود و امیدواریم باز هم تجربه‌ی اجرا در این سالن خاطره انگیز را در حافظه‌ی خود ثبت کنیم.

انتهای پیام /
برچسب ها: موسیقی ، فجر ، مازیار ، فلاحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار