پشنگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوراریم 80 درصد بودجه اختصاص داده شده به سیستان و بلوچستان عملیاتی شود

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تدابیری که دولت یازدهم خواهد اندیشید ایمان داریم مشکلات استان سیستان و بلوچستان مرتفع و وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کند.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش،میرجاوه، کورین و نصرت‌آباد در مجلس شورای اسلامی به مشکلات استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: حل مشکل اقتصادی کشور از جمله مهمترین موضاعت مهم کشور است که باید در جهت رفع این مشکلات گام برداریم و و دولتمردان در این راستا وظیفه سنگین دارند.
 
وی افزود: در شرایط فعلی زیرساختارهای مناسب وجود ندارد و برخی شهرها از جمله مرکز استان سیستان و بلوچستان گاز لوله‌کشی شده ندارند که امیدواریم به این موضوعات توجه شود چرا که مردم استان از دولت تدبیر و امید انتظار دارند و همه دولت‌ها باید به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته  توجه کنند.
 
پشنگ ادامه داد: باید سهم استان‌های کمتر توسعه یافته بیش از سایر استان‌ها در نظر گرفته شود تا این استان‌ها نیز به سطح قابل قبول توسعه دست پیدا کنند و ما انتظار داریم این موضوع در مورد استان سیستان و بلوچستان عملیاتی شود.
 
نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و بخش نصرت‌آباد اظهار داشت: با توجه به نبود زیرساخت‌ها در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به اینکه در اکثر مناطق کشور گاز بوده و ساکنان آن مناطق از یارانه گاز استفاده می‌کنند ولی مردم استان سیستان و بلوچستان از یارانه و ... استفاده نمی‌کنند بنابراین مردم این استان با پرداخت یارانه نقدی موافق هستند چراکه تا حدی به رفع مشکلات موجود کمک می‌کند.
 
 وی افزود: با کمک نمایندگان  و همکاری بسیار خوب استاندار سیستان و بلوچستان اکثر وزرای کابینه یازدهم به این استان سفر کرده‌اند و ما منتظر هستیم تا دیگر مسئولان کشور نیز به استان سیستان و بلوچستان سفر کنند.
 
پشنگ یادآور شد: امیدواریم بودجه اختصاص یافته به استان سیستان و بلوچستان در قانون بودجه سال 1392(سال جاری) تا سقف 80 درصد عملیاتی شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تدابیری که دولت یازدهم خواهد اندیشید ایمان داریم مشکلات استان سیستان و بلوچستان مرتفع و وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کند.
 
وی ادامه داد: همچنین انتظار داریم از رقم اختصاص داده شده به بودجه حدود 80 درصد آن عملیاتی شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: ارتباط با وزرا خوب بوده و امیدواریم خبرهای خوبی در این زمینه داشتیم باشیم.
 
انتهای‌پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار