در اجلاس معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی عنوان شد

به روزرسانی اطلاعات پزشکان مستلزم برنامه ریزی دقیق و بلند مدت است

به روزرسانی اطلاعات پزشکان مستلزم برنامه ریزی دقیق و بلند مدت با در نظر گرفتن اقتصاد آموزش و متحول کردن نظام ارزشیابی اعضاء هیئت علمی است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،  دکتر مصطفی مهرابی بهار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه عمر اطلاعات پزشکی در دنیای امروز رو به کاهش است، افزود: دانش آموختگان پزشکی در گذشته می‌توانستند با اطلاعات خود برای تمام عمر طبابت کنند اما اکنون یک پزشک بعد از ۵ سال نمی‌تواند از آن اطلاعات استفاده کند و مجبور به روز رسانی اطلاعات خود است. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحقق این هدف را مستلزم برنامه ریزی دقیق و بلند مدت با در نظر گرفتن اقتصاد آموزش و متحول کردن نظام ارزشیابی اعضاء هیئت علمی دانست. 
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه گزارشی از برنامه اجلاس معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در مشهد گفت: در این اجلاس سعی بر این است چالش‌ها و مشکلات آموزش پزشکی در کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 
 
دکتر محمد رضا دارابی اظهار امیدواری کرد که از طریق این هم اندیشی‌ها بتوانیم آموزش محوری را سرلوحه کار خود قرار داده و با تدوین فرایند‌ها و ارائه راهکار‌ها، توسعه آموزش پزشکی کشور را شاهد باشیم. 
 
گفتنی است: اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مسئولان ستادی سی بهمن الی یکم اسفند به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.