قهرمانی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا برای دانشگاه آزاد؛

هتریک دانشجویان با خلیفه/ کاپ قهرمانی در ایران ماند

چهارمين دوره رقابت‌هاي تكواندوی جام باشگاه هاي آسيا با قهرماني تيم دانشگاه آزاد اسلامی در خانه تکواندوی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمين دوره رقابت هاي تكواندوی جام باشگاه هاي آسيا که از روز گذشته شنبه سوم اسفند ماه با حضور پنج تيم خارجي و سه تيم داخلي به میزبانی خانه تكواندوی تهران آغاز شده بود، با سومین قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

مسابقه فینال تمام ایرانی این رقابت ها دو تیم مدعی لیگ برتر امسال یعنی شهرداري ورامين و دانشگاه آزاد برابر هم قرار گرفتند که بعد از تساوی 2 به 2 دو تیم، در مسابقه پایانی این تکواندوکار تیم دانشگاه بود که با پیروزی در راند طلایی کاپ قهرمانی را برای سومین بار نصیب تیم دانشگاه کرد.

برای تیم دانشگاه مهدی خدابخشی پنج بر یک امید عمیدی را برد، ابراهیم مردانی هفت بر یک مغلوب علی شاکری شد، داود عبدالرضایی هفت بر چهار از محمد خمسه باخت، سعید رجبی 6 بر پنج پوریا عرفانیان را شکست داد و در بازی آخر رضا رجبی از دانشگاه بعد از تساوی سه به سه برابر بهنام بیات در راند طلایی بازی را برد تا دانشگاه در پایان با شکست سه بر دوی شهرداری برای سومین بار به قهرمانی در جام بشگاه های آسیا برسد.

دانشجویان برای چهارمین بار در رقابت های جام باشگاه ها با هدایت سید نعمت اله خلیفه به عنوان سرمربی حضور داشتند و تا به حال با کسب سه عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی توانسته اند رکورددار باشند.

در ديدار رده بندي اين دوره از مسابقات نیز تيم پاس قوامين و باختر افغانستان با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان تيم پاس با پيروزي پنج بر صفر، عنوان سومي اين مسابقات را از آن خود كرد و تيم باختر چهارم شد.

حسين بیات در وزن 54- كيلوگرم، رضا نادريان در وزن 63- كيلوگرم و‌ سيد محمد رفيعي در وزن 72- كيلوگرم برای تیم پاس در این مسابقه به پیروزی رسیدند و با حاضر نشدن تکواندوکارا افغانستان در دو بازی آخر، عليرضا درويش پور در وزن 82- كيلوگرم و جلال خدامي در وزن 82+ كيلوگرم نیز پیروز میدان معرفی شدند.

در پايان اين مسابقات هم " علا شرحان زبون" از تيم البصره عراق به عنوان بهترين سرپرست مسابقات معرفي شد، عنوان بهترين داور اين دوره از مسابقات به نصراله نصیري نژاد از ايران و "دانيل خوراسکانیان" از لبنان رسيد، سيد نعمت خليفه از تيم دانشگاه آزاد عنوان بهترين سرمربي را به خود اختصاص داد و ابوالفضل يعقوبي از تيم شهرداري ورامين به عنوان فني ترين بازيكن اين دوره از مسابقات معرفي شد.

كاپ اخلاق چهارمين دوره مسابقات جام باشگاه هاي آسيا هم به تيم هند رسيد.

برچسب ها: تکواندو ، آسیا ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار