نمایش"هراکلس5" به اجراهای پایانی نزدیک می‌شود

نمایش "هراکلس5" کاری از "ناصر حسینی مهر" که از اواسط بهمن ماه در سالن استاد سمندریان روی صحنه رفته است، به اجرای پایانی نزدیک می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اجرای این اثر نمایشی تا سه شنبه -6 اسفند ماه-  ادامه خواهد داشت و هر شب ساعت 19:30 میزبان علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.
 
محمد ساربان، محسن حسینی، داریوش مودبیان، بهزاد فراهانی، حسن مهمانی، خسرو احمدی، بهزاد صدیقی، نوید محمدزاده، رامتین شهبازی، ابراهیم پشت کوهی، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، فرزاد امینی از جمله هنرمندانی هستند که از این اثر نمایشی دیدن کرده اند.
 
این اثر نمایشی اقتباسی آزاد از «هراکلس» اُریپید نوشته هاینر مولر است که با انتقادی تند به دنیای مصرفی و صنعتی امروز، داستان مردمی را روایت می‌كند كه برای رها شدن از شر ناپاكی کشورشان به قهرمان اسطوره ای «هراكلس» پناه میبرند.
 
در این نمایش رزگار خاطری ـ سعدی محمدی ـ کامیار محبی ـ پوریا سلطان زاده ـ محسن خدری ـ آرین ذولفقاری ـ مرتضی زارعی ـ احمد عظیمی ـ پدرام صمدی ـ حسن عسگری ـ حسام علم الهداء ـ مصطفی مهربان به ایفای نقش می پردازند.
 
گفتنی است، نمایش "هراکلس5 " هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.
 
علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115 ، 88814116 و 09190237118 بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتهای پیام/اس
برچسب ها: تئاتر ، هراکلس ، سمندریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار