"علی‌ جنتی" در آیین پایانی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر:

وظیفه ما به عنوان خادمان هنرمندان جهانی کردن آثار آنهاست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌با توجه به پیشینه فرهنگ و هنر ایران امروزه تعداد نخبگان و هنرمندان فعال در عرصه هنرهای تجسمی کشور بسیار و آثارتولیدی آنها قابل تقدیر است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "علی جنتـی" وزیر فرهنگ و رشاد اسلامی شب گذشته در آیین پایانی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: هنرمندان برجسته کشور ما به خصوص نسل جوان در بخش‌های مختلف از جمله "هنرهای تجسمی"، "سینما"، "تئاتر"، "هنرهای نمایشی"، "موسیقی" و ... که گام می گذارند افتخار می آفرینند.
 
وی گفت: وظیفه ما به عنوان خادمان هنرمندان، تلاش برای معرفی و جهانی کردن آثار تولیدی هنرمندان کشورمان است تا بتوانیم آثار آنها را در تالارهای مختلف عرصه بین الملل به نمایش بگذاریم.
 
جنتی افزود: بسیار خوشحالم امروزه آثار پدیدآورندگان عرصه هنرهای تجسمی در بسیاری از کشورها ارزش و جایگاه واقعی و در خور شان خود را یافته و جامعه بین الملل به ارزش های آنها پی برده اند.
 
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش تمامی هنرمندان و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر کشورمان گفت: عرضه آثار هنرمندان از جمله هنرهای تجسمی در دیگر کشورها درمعرفی تاریخ فرهنگ و هنر کشور ایران نقش به سزایی می تواند داشته باشد.
 
ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با معرفی برگزیدگان خود در حوزه های مختلف با حضور جمعی از هنرمندان و تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر عصر امروز در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار