مدیر عامل بانک تجارت:

مدیریت انتظارات "بورس" با ایجاد "صندوق تثبیت بازار"

مديرعامل بانک تجارت از ارائه پيشنهاد تاسيس صندوق تثبيت به منظور رشد متوازن بازار سرمايه و حمايت از منافع بلندمدت سهامداران و فعالان بورس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛فلاح با اشاره به  همزماني عرضه اوراق مشارکت 23 درصدي بانک مرکزي با انتشار اخبار مربوط به افزايش قيمت خوراک واحدهاي پتروشيمي و افزايش نرخ حقوق مالکانه معادن گفت :رويدادهاي مربوط به عوامل و تصميمات تاثيرگذار بر بازار سرمايه بايد به شکل بهينه مديريت شود. 

فلاح افزود: از آنجا که حمايت از منافع بلندمدت سهامداران و فعالان بازار سرمايه از اولويت‌هاي مهم اقتصاد کشور است ، پس از بحث و بررسي جوانب مختلف موضوع تشکيل صندوق صندوق تثبيت در بازار سرمايه با سهامداري همه شرکت‌هاي بزرگ و تاثيرگذار بازار مطرح و تاييد شد.

فلاح افزود : دف اصلي از تاسيس اين صندوق ، مديريت موثر انتظارات بازار و تعديل عرضه و تقاضا خواهد بود و اميدواريم صندوق بتواند در جلوگيري از شکل‌گيري حباب و کاهش تاثيرگذاري غيرواقعي رويدادها و اخبار بيروني منفي بر عملکرد بازار نيز موفق باشد. 

مديرعامل بانک تجارت ، وضع کلي گروه بانک‌ها و موسسات اعتباري در بازر بورس را قابل قبول و مناسب ارزيابي کرد و گفت: چشم‌انداز آتي بازار بورس رشد مجدد شاخص قيمت سهام بانکها را نشان مي دهد.
برچسب ها: بانک تجارت ، بورس ، بازار ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار