پلیس ضد برده‌داری در شلوغ‌ترین فرودگاه جهان

دولت انگلیس با گماردن کارمندان متخصص در بندرگاه‌ها و فرودگاه‌ها، به مبارزه با پدیده "برده‌داری مدرن" می‌رود.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم؛ دولت انگلیس تصمیم دارد با گماردن افرادی متخصص در فرودگاه ها و بندرگاه ها، به مبارزه پدیده برده داری مدرن برود. ماموریت این متخصصان، شناسایی قربانیان احتمالی بردگی مدرن و جمع آوری اطلاعات هر چه بیشتر درباره آنان است؛ اطلاعاتی که می تواند در شناسایی افراد یا سازمان های تروریستی که در این پدیده دخیل هستند، سهم مهمی داشته باشد.
 
این گروه از متخصصان، کار خود را از اول ماه آوریل (13 فروردین)، در فرودگاه هیثرو لندن آغاز خواهد کرد. فرودگاه هیثرو، از نظر پذیرش مسافر یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین فرودگاه های جهان به شمار می رود.
 
"کارن بردلی" نماینده دولت در امور مبارزه با بردگی مدرن و جنایات سازمان یافته که تحت نظر وزارت کشور کار می کند، از تشکیل تیمی متخصص در این مجال خبر داد و گفت: این تیم، از پشتیبانی آژانس ملی مبارزه با جنایت بهره خواهد برد و این نهاد، تجربه خود را در زمینه حمایت از کودکان، در مواقعی که پای کودکی در میان باشد، به آن ها منتقل خواهد کرد.
 
بردگی مدرن، اصطلاحی است که به اجبار افراد به کار طاقت فرسا، تجارت انسان و دیگر اقداماتی اطلاق می شود که می توان از آن به بردگی تعبیر کرد؛ کارهایی نظیر خدمتکاری در منزل در مقابل پرداخت اقساط یا در مقابل خرید زیور آلات و همچنین فروش کودکان و سوء استفاده از آنان.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار