"محمد احسانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سخنگوی شورای صنفی نمایش جلسه‌ی بعد معرفی می‌شود/ 8 فیلم برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده است

8 فیلم با خصوصیات لازم و همسو با روح عید برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده است.

"محمد احسانی" معاون آثار سینمایی سمعی و بصری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته اولین جلسه شورای فنی نمایش جدید باحضور اکثریت اعضا تشکیل شد و در این جلسه رئیس سازمان نکات مورد نظر خود را ذکر کرد و شورا وارد دستور شد. 

وی افزود: در این جلسه انتخاب رئیس و سخنگوی شورای صنفی به جلسه بعد موکول شد و بیشتر درخصوص پرونده فیلم‌های متقاضی اکران نورزی صحبت شد. 



احسانی عنوان کرد: از بین همه‌ی فیلم‌های متقاضی اکران نوروزی تنها 8 فیلم خصوصیات لازم برای نمایش در این فصل داشتند و این 8 فیلم حالا باید وارد مذاکره با گروه‌های سینمایی شوند و به انعقاد قرار داد بپردازند. 

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای فنی نمایش تصمیم به انتخاب فیلم‌هایی با موضوع های متنوع، همسو با روح کلی عید و گونه‌های مختلف گرفت. 

احسانی تصریح کرد: سعی کردیم همه‌ی فیلم‌های پرفروش را در اکران نوروزی قرار ندهیم و برای فصل‌های دیگر اکران نیز فیلم پرفروش داشته باشیم. 

معاون آثار سینمایی سمعی و بصری اظهار داشت: فیلم سینمایی "چ"، "طبقه حساس"، "زندگی آقای محمودی و بانو"، "آرایش غلیظ"، "فرشته‌ها با هم می‌آیند"، "کلاشینکف"، "خط ویژه"، و"آذر، شهدخت و پرویز و دیگران" جز این لیست هستند. 

وی بیان کرد: با توجه به اکران "معراجی‌ها" از چندی پیش به نظرم استارت خوبی خورده و باتوجه به گزارشات اعلام شده از سینماها این فیلم از فروش خوبی برخوردار بوده است و با این فروش سینما قدس نیز دوباره بازگشایی شده است. 

احسانی تصریح کرد: در جلسه‌ی روز گذشته از طرف سینماگران "محمد صادق اشرفی" ،"غلامرضا فرجی" و"صابر" از طرف کانون کارگردانان "ابومحسن داوودی" از طرف پخش کننده‌ها "مرتضی شایسته" از طرف تهیه کننده‌ها "آقای قاری فرد و جمال ساداتیان" دعوت شده بود که "جهان ساداتیان" به دلیل داشتن به مشکلات در این جلسه حضور نیافت. 


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.