آتش گرفتن منزل مسکونی با سیلندر گاز/نجات نوزاد یک ماهه با فداکاری آتش نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مهیب در یک منزل مسکونی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عنوان کرد:شامگاه روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق یک منزل مسکونی در صالح آباد کوچه 10 متری دوم مطلع شده و بلافاصله سه ایستگاه عازم محل حادثه شدند.
 
وی ادامه داد: این آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه رخ داده بود که در بررسی اولیه مشخص شد مالک منزل مسکونی که مرد 50 ساله‌ای بود که به دلیل بی‌احتیاطی دو راهروی ورودی با یک سیلندر 11 کیلویی در حال پرکردن پیک نیک بود به یک باره علت نشت گاز و جرقه ساختمان طعمه حریق شده بود و 7 تن از ساکنان نیز در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند.
 
ملکی بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی که کمک افراد محبوس شده و گروه دیگر عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
 
گفتنی است، پس از خارج شدن 6 تن از اعضای خانواده معلوم شد یک نوزاد یک ماهه در اتاق گرفتار است که یکی از آتش نشانان با رشادت و کشیدن پتو بر سر نوزاد یک ماهه را سالم از میان دود و آتش خارج می‌کند.
 
این مقام مسئول در آتش نشانی عنوان کرد: سه نفر از ساکنان دچار سوختگی شده بودند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و محل نیز پس از تخلیه کامل دود و لکه گیری تحویل مالک شد. 

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار