نامجومطلق: استقلال از پتانسیل تیمی‌اش استفاده نکرد/ استراتژی‌ غلط مسئولان، تیم استقلال را مترلزل کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال به اندازه پتانسیل فوتبال بازی نکرد و همچنین این تیم به درستی نتوانست نقاط ضعف و قوت الشباب را آنالیز کند.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مهاجمان تکنیکی و سرعتی دارد همچنین خط دفاعش مشکل عمده این تیم است اما در این بازی مدافعان الشباب خوب بازی کردند به هر حال استقلالی‌ها به درستی حریفشان را آنالیز نکرده بودند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: آبی‌پوشان فضای زیادی به مهاجمان الشباب‌ دادند بر این اساس بازیکنان الشباب فشار زیادی روی دروازه استقلالی‌‌ها وارد کردند استقلالی‌ها در سازمان دهی دفاعی دچار مشکل هستند .

وی بیان کرد: تیم استقلال بهتر از این می‌توانست ظاهر شود و موقعیت‌های خوبی در محوطه جریمه الشباب ایجاد کند اما مهاجمان این تیم با بی دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند.

نامجومطلق تصریح کرد: تیم استقلال چند درصد از بازیکنان اصلی‌اش از جمله پژمان منتظری، جواد نکونام را از دست داد همچنین احمد جمشیدیان و هاشم بیک زاده به خاطر مصدومیت نتوانستند استقلال را در این بازی همراهی کنند به هر حال استقلال از پتانسیل تیمی‌اش نتوانست استفاده کند.

وی درباره تعویض‌های صورت گرفته در این بازی گفت: به نظرم خسرو حیدری با توجه به مصدومیتی که داشت و چند هفته هم بازی نکرد از آمادگی لازم دراین بازی برخورداربود و در این بازی هم تاثیر گذارنبود. به هر حال خسرو حیدری با روزهای اوجش فاصله دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: استراتژی غلط مسئولان استقلال درنحوه قرارداد بستن با بازیکنان باعث شد که وضعیت تیم استقلال امسال متزلزل شومد.

نامجومطلق در باره عملکرد ایمان مبعلی یار کمکی تیم استقلال تصریح کرد: ایمان مبعلی نسبتاً خوب بازی کرد. این بازیکن تازه به تیم استقلال برگشته ونیاز به زمان دارد تا با سیتسم تیم هماهنگ شود. همچنین مبعلی پا به سن گذاشته است. تیم استقلال نیاز به بازیکنان جوان دارد تا طراوت و شادابی به این تیم بازگردد.

وی درباره عملکرد مهاجمان استقلال عنوان کرد: مهاجمان استقلال علاوه بر بدشانسی، موقعیت زیادی هم نصیبشان نشد. به هر حال استقلال بازیکن طراح خوبی همچون جباری  نداشت تا مهاجمان این تیم را به خوب تغذیه کند.

نامجو مطلق درمورد تعویض‌های صورت گرفته گفت: امیرقلعه نویی تمایل نداشت تیمش شکست خانیگ متحمل شود به خاطر همین تعویض‌هایش هم رو به جلو و هجومی بود.
به هر حال تیم الشباب بعداز زدن گل نبض بازی را در اختیار گرفت و در ضد حملات هم خطرناک ظاهر شد.

وی بیان کرد: امیدوار هستم که تیم استقلال این شکست را جبران کند. به هر حال تیم استقلال برای بازیهای بعدی کارش سخت می شود چراکه بازیکنان ملی پوش دراردوی تیم ملی حضور می‌یابند و نمی‌توانند استقلال را در بازیهای بعدی همراهی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: استقلال با پتانسیل موجود باید امتیازات خوبی در بازیهای بعدی به دست آورد تا بدون ملی پوشانش هم بتواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان اسیا راه یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع ، الشباب ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار