اکبریان در نطق میان دستور:

تنها راه عزت ملت ایران اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است/طرح زوج و فرد جاده چالوس غیر کار‌شناسی است

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکار‌شناسی است و مردم و ۳۰۰ روستا در این محور زندگی می‌کنند، بنابراین نمایندگان استان البرز و مازندران به شما چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عزیز اکبریان" نماینده مردم کرج و اشتهارد در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق میان دستور گفت: دولتمردان آمریکایی بدانند هرچقدر که به دشمنی با ملت ایران ادامه دهند، در دنیا بیشتر تحقیر خواهند شد پس آمریکایی‌ها تلاش کنند تا خود را از باتلاق عراق، افغانستان و سوریه نجات دهند.  
 
وی افزود: فضاحتی که در مصر به وجود آوردند هیچ موقع از تاریخ محو نخواهد شد و آمریکا به عنوان یک کشور ضد آمریکایی همچنان در افکار عمومی ملت‌ها باقی خواهند ماند.  
 
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره مذاکرات هسته‌ای کشورمان گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما به مذاکرات خودمان در جهت اعتمادسازی ادامه می‌دهیم، ولی به دشمن خصوصا آمریکا اعتماد نداریم و هیچ موقع از حقوق حقه خودمان که غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای است، کوتاه نخواهیم آمد.  
 
وی افزود: اعضای ۱+۵ نیز بدانند که هیچ اراده‌ای نمی‌تواند ملت ایران را از این حق قانونی خودشان باز دارد و آن‌ها باتحریم‌های ناجوانمردانه راه به جایی نخواهد برد و مانند ۸ سال دفاع مقدس در برابر ملت ایران تسلیم خواهند شد.  
 
اکبریان تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز باید عزت و حکمت و دفاع از منافع ملی را سرلوحه مذاکرات خود بدانند و از آن عدول نکنند.  
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: دستورالعمل اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شد و امیدوارم هریک از قوا با همفکری و همدلی یکدیگر به وظایفشان عمل کنند و از اقدامات شعاری بپرهیزند.  
وی ادامه داد: تنها راه عزت و سربلندی ملت ایران در مقابل فشارهای دشمنان خارجی تکیه بر تولید داخلی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است.  
 
اکبریان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که مشکلات فرهنگیان، مطالبات آن‌ها و سرآمد مدارس را پرداخت کند، چرا که مشکلات فرهنگیان نیازمند توجه ملت و دولت است.  
 
وی ادامه داد: آقای وزیر چرا پیگیر مشکلات فرهنگیان نیستید، این قشر فرهیخته با کمترین حقوق و بی‌مهری دولتمردان در اجرای نظام هماهنگی حقوق مواجه هستند که این درشان و منزلت آن‌ها نیست.  
 
وی در پایان ضمن بیان تذکری به سردار مومنی خاطرنشان کرد: به شما ارادت داریم، اما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهید و بدانید که راهنمایی و رانندگی همه کاره کشور نیست و اظهارنظر‌های شما درباره طرح زوج و فرد کردن جاده چالوس غیرکار‌شناسی است، و مردم و ۳۰۰ روستا در این محور زندگی می‌کنند، بنابراین نمایندگان استان البرز و مازندران به شما چنین اجازه‌ای نخواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نایب ، رئیس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار