فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سهام باقی‌مانده شرکت‌های معدنی و صنعتی سال آینده در "بورس" عرضه می‌شود

رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت: با توجه به حکمی که در بودجه‌ی سال آینده آمده است تمام شرکت‌های باقی‌مانده‌ی صنعتی و معدنی کشور با رعایت موازین اصل 44 قانون اساسی به بورس واگذار می‌شود.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی  باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ ما سال آینده شاهد فروش بیشتر شرکت‌های معدنی و صنعتی در بورس خواهیم بود.

وی در ادامه افزود:‌ رکورد در بخش فولاد کشور به خاطر کاهش بودجه‌های عمرانی طبیعی است،‌ در سال پیش رو ما بیش از 20 میلیون تن فولاد که 15 میلیون تن این محصول در کشور تولید می‌شود که 6 میلیون تن را از دیگر کشورها وارد می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:‌ شرکت فولاد مبارکه به دلیل تنوع در محصولات خویش کم‌تر با این مسئله روبه‌رو بوده ولی شرکت‌ ذوب آهن به خاطر این که مقاطع و آهن‌آلات ساختمانی تولیدمی‌کند با کاهش بودجه‌های عمرانی در کشور بیشتر با این مسئله درگیر بوده است.

وی در پایان یادآور شد: فروش 33 درصد بلوک پارسیان تحت نظارت ایران خودرو به منبع درآمدی برای این شرکت تبدیل خواهد شد ولی مهم‌ترین مسئله افزایش تولید، کیفیت، قیمت رقابتی است که سبب رونق شرکت‌های خودروساز در سال آینده خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، معدنی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار