"مهدی سلوکی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

"خوب، بد، زشت" صحنه‌های جذاب و خنده‌ داری دارد

مردم از تماشای مجموعه "خوب، بد، زشت" با وجود صحنه‌های جذاب لذت خواهند برد.

"مهدی سلوکی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: نقش پرهام را در سریال نوروزی شبکه دو سیما "خوب، بد، زشت" ایفا می‌کنم و درحال حاضر نیمی از کار پیش رفته است.
 
وی افزود: عوامل "خوب، بد، زشت" بسیار حرفه‌ای هستند و کار با کارگردانی مانند "منوچهر هادی" و بازیگرانی چون "امین حیایی"، "بهاره رهنما"، "بهنوش بختیاری"، "حسین محب اهری"، "محمد کاسبی" و "سوسن پرور" بسیار لذت بخش بود به خصوص امین حیایی که در کنار وی ایفای نقش می‌کردم بسیار به ایفای نقش کمک می‌کند.
 
سلوکی ادامه داد: پرهام پسر خانواده‌ای تحصیل کرده و ثروتمند است اما آن خانواده مدام به فرزند خون زخم زبان می‌زنند، به همین دلیل وی با بیرون زدن از خانه و تقلید کردن از یکسری افراد قصد مهم تر جلوه دادن خود را دارد.
 
این بازیگر خاطرنشان کرد: اثر دارای صحنه‌های جذاب بسیاری است و این امر حتی سبب خندیدن ما در پشت صحنه می‌شود و با این وجود به نظر من از این فیلم بسیار لذت خواهند برد.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیلا
۱۸:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مهدی فیلم بد بازی نمیکنه.امااینجاگریمش یکم خوب نیس توستایش۲هم همینطور امادرکل هم بازیگرتوانمندیه هم خوشتیپ و خوشچهره.دوستت دارم...
آخرین اخبار