لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور؛

لیگ برای حذف شدگان از پلی اف تمام نشده است

چهار تیم بازمانده از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 14 اسفندماه برای کسب عنوان های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام سازمان لیگ چهار تیم بازمانده از مرحله نیمه نهایی، برای تعیین مقام های پنجم تا هشتم از چهارشنبه 14 اسفند با هم رقابت می کنند. 

بدین ترتیب که تیم نوین کشاورز با بازنده مرحله پلی اف دو تیم میزان و شهرداری تبریز (بازی روز یکشنبه) بازی می کند و باریج اسانس نیز با بازنده مرحله پلی اف پیکان تهران و کاله مازندران (بازی روز یکشنبه) رقابت خواهد کرد.

بر این اساس روز یکشنبه پس از مشخص شدن دو تیم دیگر بازمانده از جمع چهار تیم برتر لیگ، در باره نحوه برگزاری مسابقات و انتخاب میزبان این دو بازی و یا اینکه به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شود، تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مسابقات دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سال 92 نیز روز جمعه 16 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود و مسابقات دور برگشت نیز یکشنبه 18 اسفند و در صورت کشیده شدن کار به بازی سوم تیم ها 20 اسفند به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم های فینالیست در سالن 12 هزار نفری آزادی مشخص شود و دو تیم 22 اسفندماه در فینال که به صورت تک بازی برگزار می شود برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران در سال 92 و حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با هم پیکار خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، پلی اف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار