باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضرورت ایجاد کارگروه اقتصاد مقاومتی از سوی سران سه قوه/ شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه 93 اعمال شد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری مهمترین دستورکار سال آینده را عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: نهادهای حکومتی، بویژه سران سه قوه بایستی کارگروه مشترک در این زمینه ایجاد کرده و پیش از اجرایی شدن هر طرحی کار کارشناسی دقیق درباره آن انجام دهند.

"محمدرضا باهنر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مهمترین دستورکار سال آینده را عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان و اظهار داشت: نهادهای حکومتی، بویژه سران سه قوه بایستی کارگروه مشترک در این زمینه ایجاد کرده و پیش از اجرایی شدن هر طرحی کار کارشناسی دقیق درباره آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر از همه مسائلی که وجود دارد بایستی دست به دست هم داده و مشکلات پیش‌روی کشور را حل کنیم، اضافه کرد: با توجه به فرمایشات "رهبر معظم انقلاب" درباره اقتصاد مقاومتی برخی شاخص‌های این اقتصاد را در بودجه سال 93 اعمال کرده‌ایم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مسئول ترسیم نقشه راه اقتصاد مقاومتی است، گفت : البته این نقشه باید با مشورت دولت تهیه شود؛ برای اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آمادگی تصویب قوانین جدید و ملغی کردن قوانین مزاحم را داریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان بایستی بخشی از اقتصاد را به مردم بسپارند، افزود: ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای همکاری مجلس و دولت جهت اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فهم و درک این نوع راهبرد در این دو نهاد وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار