فتح الله زاده: استقلال 300 میلیارد اموال دارد/خوشبین هستیم وضعیت خصوصی سازی طی این هفته مشخص شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال فقط 300 میلیارد اموال دارد، اگر دوستان میگویند این اموال نمی‌ارزد ما آن را می‌خریم!

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بدهی‌های باشگاه استقلال از زمان گذشته است، با این وجود ما عملکرد مثبتی داشته‌ایم و درآمدزایی کرده‌ایم ولی همه می‌خواهند باشگاه استقلال را بدهکار و بیچاره نمایش دهند و ما نمی‌گذاریم سر مردم و هواداران کلاه بگذارند و اعلام می‌کنم باشگاه استقلال فقط 300 میلیارد اموال دارد، اگر دوستان میگویند این اموال نمی‌ارزد ما آن را می‌خریم! نیایند سر مردم کلاه بگذارند! ما بسیار درآمدزایی کردیم و ادعایی نداریم، یادگاری می‌گذاریم برای پیشکسوتان استقلال تا در آینده استفاده کنند!

وی ادامه داد: ما از دولت کمک نمی‌خواهیم، ما را به بخش خصوصی واگذار کنند، خودمان درآمدزایی می‌کنیم، از اول انقلاب تا الان 23 میلیارد بدهی باشگاه بوده که فقط هشت میلیارد مربوط به امسال است، ما 15 میلیارد با بازیکنانمان قرارداد بستیم و فقط هشت میلیارد کل بدهی ما است و اگر 300 میلیارد سود دهی را کم کنیم، 270 میلیارد درآمدزایی داشتیم و این در حالی است که باشگاه بالغ بر 300 میلیارد نیز اموال دارد.

فتح‌الله‌زاده گفت: 10 ، 20 سال است که دارند پرسپولیس و استقلال را خصوصی‌سازی می‌کنند، شما که آنقدر صبر کردید الان زمان مناسبی نبود. حداقل صبر می‌کردید تا فصل پایان یابد! در واقع 20 سال است خودشان را زده اند به آن راه حالا در دو ماه می‌خواهند باشگاهها را خصوصی کنند! در واقع من فکر می‌کنم مسئولان می‌خواهند بحث خصوصی سازی را از سر خودشان باز کنند.

وی درباره خریداران باشگاه گفت: من آنقدر پول ندارم که باشگاه را بخرم و فقط می‌توانم خدمت کنم و مسئول بودن اموال باشگاه را اعلام کنم.

درباره خرید باشگاه توسط پیشکسوتان گفت: این حق آنهاست و در واقع باید بخش‌بندی شود و بخشی برای هواداران، بخشی برای پیشکسوتان و بخشی هم برای افراد اقتصادی داوطلب قرار گیرد و باید با برنامه‌ریزی، استقلال و پرسپولیس را خصوصی‌سازی کرد، زیرا این کاری نیست که بتوان دو روزه انجام داد.

علی پروین نیز درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بسیار به این امر خوش‌بین هستم و امیدوارم که صورت بگیرد.

وی همچنین درباره بازیکنان پرسپولیس ابراز کرد: من همیشه گفتم و امیدوارم این به وسیله پیشکسوتان انجام بپذیرد و بازیکنان منتظر باشند تا ببینیم باشگاه خصوصی می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار