عقیلی: اگر نمازی به خاطر من رفته باشد ناراحت می‌شوم/هیچ امیدی برای بازگشت به تیم ملی ندارم

مدافع تیم فوتبال سپاهان در خصوص جدا شدن امید نمازی از تیم ملی ایران گفت: من تنها اطلاع دارم که نمازی از تیم ملی جدا شده اما نمی دانستم به خاطر من با کی‌روش اختلاف پیدا کرده است.

هادی عقیلی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من اطلاعی نداشتم که نمازی به خاطر من با کی‌روش اختلاف پیدا کرده و از تیم ملی جدا شده است، اما اگر حقیقت داشته باشد بسیار ناراحت می‌شوم.

وی ادامه داد: من میدانستم درلیست جدید کی‌روش جایی ندارم و هیچ امیدی برای بازگشت به تیم ملی ندارم، زیرا تمام اقدامات لازم را انجام داده‌ام و اکنون نظر سرمربی است که مرا قبول کند و مسئولان عالی رتبه باید برای بازگشت من کمک کنند.
 
هادی عقیلی در خصوص اینکه وی اولین گزینه جایگزینی برای سید جلال حسینی است بیان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون مذاکره‌ای با من نکرده است و الان از این موضوع با خبر شده‌ام.

وی در پایان درباره وضعیت خود و تیم سپاهان خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در تیم سپاهان ندارم و تمرینات خود را کنار دیگر بازیکنان ادامه می ‌دهم، ما یک شکست سنگین در قطر داشتیم که در تلاش هستیم آن را جبران کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عقیلی ، تیم ملی ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار