پاس یک گام تا قهرمانی در لیگ جودو

قهرمان لیگ برتر جودو فردا مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سالن شهید افراسیابی تهران فردا میزبان هفته پنجم و پایانی لیگ برتر جودو است، جایی که شش تیم لیگ برتری برای مشخص شدن قهرمان باید باهم رقابت کنند.

تیم پاس ثامن‌الحجج با 24 امتیاز درصدر قراردارد و تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان با 21 امتیاز و پالایش گاز ایلام به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

در ادامه این رقابتها و درهفته پنجم و در دور نهم تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت مسجد سلیمان باهم رقابت می‌کنند و بعد از آن موسسه مالی و اعتباری میزان و پاس ثامن‌الحجج و در پایان دور نهم پالایش گاز ایلام و نیروی زمینی ارتش مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و در دور دهم و پایانی تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان و نفت مسجد سلیمان و همچنین پالایش گاز ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی و در آخر نیروی زمینی ارتش و پاس ثامن‌الحجج رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تکلیف قهرمان این دوره از لیگ برتر مشخص شود.

گفتنی است، درمسابقات فردا تقابل حامد ملک‌محمدی و امیر قاسمی نژاد در 81 کیلوگرم، سعید مولایی و الیاس علی‌اکبری در 73 کیلوگرم و همچنین پرویز سوبیرف و محمد جمالی در 90 کیلوگرم دیدنی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر ، جودو ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار