آغاز به كار نمايشگاههاي بهاره استان اردبيل

رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبيل گفت: در دو نقطه از مركز استان نمايشگاه عرضه مستقيم كالا برگزار ، و کالاهای مورد نیاز مردم اعم از کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز و سایر کالاهای مورد نیاز مردم عرضه مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا )؛ « سيد حامد عاملي» با اعلام اين خبر، افزود : در اين نمايشگاه  تلاش شده تا کالاها از نظر کیفیت و قیمت با کنترل های لازم عرضه شوند و همچنین در کنار برگزاری این نمایشگاهها، فروش های فوق العاده صنفی نیز برپا شده است.

رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبيل يادآور شد: در اين نمایشگاهها؛ عرضه مستقیم کالاها بدون واسطه و به صورت مستقیم  با تخفيف 10  الي 30 درصد عرضه شوند.

عاملي درادامه تصريح كرد: برگزاری این نمایشگاهها در شهرستانها  به تناوب از 5 تا 25 اسفند برگزار خواهد شد اما در مركز استان از 15 تا 25 اسفند برپا خواهد بود و تعداد غرفه ها به 812 غرفه مي رسد كه در مقايسه با سال قبل 20 درصد افزايش نشان مي دهد .

وي در خصوص تنظيم بازار و رساندن ميوه در كمترين زمان ممكن بدست مصرف كننده واقعي و جلوگيري از واسطه گري گفت :  مقدار يك هزارو 200 تن پرتقال و يك هزار تن سيب جهت تنظیم بازار ميوه ایام پایان درمحل سردخانه هاي استان اردبيل ذخيره شده است كه عمليات توزيع سيب و پرتقال در مركز استان و شهرستانهاي تابعه  ، به خاطر ماندگاري ميوه ها ، توزيع  از آخرين روزهاي اسفند ماه سال جاري شروع خواهد شد .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار